Olen loppuvuodesta muuttamassa pohjanmaalle ja minua kiinnostaisi työskennellä Vaasassa. Minun ruotsinkielentaito ei ole mitä parhain :/ tavoitteena on kuitenkin oppia kieli. Aloittelen ruotsinkielen kursseilla. Onko kenelläkään työkokemuksia Vaasasta? Onko ruotsinkieli ollut pakollinen vai oletteko pystyneet suomenkielellä työskentelemään?
Työskentely vaasassa suomenkielisenä
2
170
Vastaukset
- gggggggggggggggg
Työnhaku Vaasassa antaa enemmän mahdollisuuksia jos osaat molemmat kielet. Palveluammateissa monissa vaaditaan, että osaa sen ruotsin edes auttavasti eli ymmärrät ja tulet ymmärretyksi sillä puolet asiakkaista on ruotsinkielisiä. Paljonhan riippuu minkä alan osaaja olet eli kuinka syvälliseen kommunikointiin on pystyttävä. Eiköhän sitä esim hampurilaisen osaa myydä kuka vain kymmenen minuutin harjoittelun jälkeen. Ruotsinkieli vaaditaan luonnollisesti palveluammateissa, joista uskon sun kirjoittelevan koska eihän sillä nyt mitään väliä ole puhutko suomea vai ruotsia siellä konttorin puolella. Meitä suomenkielisiä on täällä Vaasassakin eli rohkeasti vain ;)
- dowendowen2
Kiitos vastauksesta :D
Palveluammatissa tulen tosiaan olemaankin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256