En tiiä kuuluuko tää tänne palstalle, mut laitoin kummiski. Oon 16v, ja ollaan lähössä pitkälle automatkalle. Noin 13 tuntia. (Pitkä mun mielestä) Siispä kysyisin, että mitä voisin automatkalla tehdä. Nukkuminen on jotenkin hankalaa autossa (minulle), ja lukemisesta tulee kamala päänsärky... Huom! Lähdetään kahdestaan liikenteeseen, joten saan istua etupenkillä:)
Tekemistä
6
115
Vastaukset
- ehotuskshdcljdxjl
ota kone mukaa ja surffaile netissä
- Automatkalle13H
Mutku siin ei oo langatonta nettii:( Ja kännykälläkin tulee hirvee lasku...
- juustina
Ota ainakin hyvää musiikkia mukaan.
Minullakin tulee autossa huono olo, jos luen. Elokuvia olen kuitenkin pystynyt katsomaan sellaisesta kannettavasta dvd-soittimesta. Ehkä sinäkin voisit kokeilla tätä. Osta vaikka jokin tv-sarja katsottavaksi. - Automatkalle13H
Hyvä idea:) Voisin ottaa gg ekan tuotantokauden mukaan:)
- KEHITÄ ITSEÄSI
MUSIKKIA MUSIIKKIA
JA MIELENVIRKLISTYSTÄ ON KATSELLA MAISEMIAKIN...VAI ISTUTKO VAIN SILMÄT UMMESSA AUTOSSA ???- pitkät matkat tuttua
Entäpä jos juttelisit kuskin kanssa,,, Tuolla matkalla tekee jo paljon jotain mielenkiinoista käsityötä. Esim. kutoo villasukkaparin;)) Ja nauttii siitä ettei ole mitään tekemistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467