Pussailevat linnut

katselin hetken pikkulintupariskunnan touhuja, ne nokkivat maasta ruokaa ja aina lyhyin väliajoin kävivät pussaamassa toisiaan ,. tämä alkaa jo olla liian ällöromanttista tällaiselle karskille miehenjytkäleelle ,.

11

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingaliina

Kyllä vain kun seurailee lintuja ja kaikkia luontokappaleita,että välillä näyttää että niillä on niin elämä ihanaa,että kateeksi käy ;))
      Mutta taitavat tähän aikaan vain pokasiaan ruokkia ja näyttää ihan pussaamiselta;))

• nyt ei mitään tuollaisia tieteellisiä selityksiä, kyllä se oli puhdasta romantiikkaa ., ja ehdin jo ideoita Angry Birdsille uuden jatko-osan nimeltään Kissing Birds, siinä ne inhottavat siat pitäisi lepyttää pussailemalla ,.

• ingaliina

Sie taidatkin olla romantikko ;)
      Kyllä pelissä voi pussailla vaikka sikojakin kun ei sen kummemmin ala miettimään mikä on pussailun kohde:))
      Onhan sellainenkin sanonta että "miehet ovat sikoja" ja silti heitä on mukavaa väliin pussailla ;)

• kah'ville
    • Nyt on runon ja suven päivä.

• hymyilkäämme

No kesä aiheuttaa eläimissäkin toimintaa...Minä katsoin yksi päivä äimän käkenä kun tiaispariskunta teki "sitä" meidän pihamme kuusessa ja istuin keittiössä juomassa kahvia...:P Ihan rupes nolottamaan ja käänsin katseeni muualle...Etten vallan tirkistelijäksi ala..ehe..:)

• annikoo..

Jos ne linnut ei niin pussaile....niin ainakin lemmenlauluja osaa lurittaa...
      Ihmettelin yhtä asiaa linnuista...tarkemmin lokeista. Vaikka ei viikkoihin ..tai kuukausiin näe yhtäkään lokkia....mutta annas olla jos joku vaikka piknikille ....puiston reunalle syömään....niin lokkipa siinä leijailee kohta .
      Mistä ihmeestä ne ilmestyy....

• ;)))

Samoin varpuset.
        Olin eilen eräässä kohteessa ja nautin sitten tauolla (terassilla) juustosämpylää ja kahvia.
        Kuinka ollakaan siihen pyrähti paikallinen varpunen (lintu tässä tapauksessa, koska varpunen nimi merkitsee myös paria muutakin a.sosiaatiota) joka alkoi toljottaa anelevasti.
        Heitin sille pienen murun patiolle johon se pyrähti ja otti sen nokkiinsa ja jäi pummaamaan lisää, heitin toisen ja kolmannen, jotka lintu noukki niin että nokka tursusi joten heitin neljännen. Se sai senkin entisten lastiksi, tuijotti hetken ja päätti, että eväskori on täynnä ja lensi pois.
        Jäin hämmästelemään, että ihme keräilijä ja vaativa.

No heitin sämpylän jämästä vielä muutaman nokareen vaan ei näkynyt varpusta. Kai se sai poikasilleen päivällisen tai keräsi talvivarastoon.

• annikoo..
        ;))) kirjoitti:

Samoin varpuset.
        Olin eilen eräässä kohteessa ja nautin sitten tauolla (terassilla) juustosämpylää ja kahvia.
        Kuinka ollakaan siihen pyrähti paikallinen varpunen (lintu tässä tapauksessa, koska varpunen nimi merkitsee myös paria muutakin a.sosiaatiota) joka alkoi toljottaa anelevasti.
        Heitin sille pienen murun patiolle johon se pyrähti ja otti sen nokkiinsa ja jäi pummaamaan lisää, heitin toisen ja kolmannen, jotka lintu noukki niin että nokka tursusi joten heitin neljännen. Se sai senkin entisten lastiksi, tuijotti hetken ja päätti, että eväskori on täynnä ja lensi pois.
        Jäin hämmästelemään, että ihme keräilijä ja vaativa.

No heitin sämpylän jämästä vielä muutaman nokareen vaan ei näkynyt varpusta. Kai se sai poikasilleen päivällisen tai keräsi talvivarastoon.

Kyllä ne city linnut ....pulut ainakin oppii elämään niillä nurkilla mistä ruokaa tippuu.... ja ylilihavat varikset...jotka eivät enää pääse lentämään kunnolla....

• ja ei ollut kiva

Tuo lintujen syöttäminen aiheuttaa niille epämuodostuneita yksilöitä...:( Mua säälitti nähdä semmoinen cityvariksenpoikanen joka pomppi yhdellä jalalla eikä pystynyt lentämään...

• Anonyymi

Äsken katsoin naapuri talon katolla oli kaksi varista. Päät kiinni toisissaan ja minusta näytti siltä kuin olisivat pussailleet tai ainakin nokat olivat vastakkain. Mitä se sitten onkikaan. Ainakin minusta näytti hellyyden osoitukselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2686
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe