Tein remixin kissasta.Kissani on vain 2 ja puoli kuukautta nyt ja turkki vain kasvaa.
http://www.youtube.com/watch?v=vtYsWqqyoVk SIELÄ SE ON
minun söpö kissa youtuubissa
5
123
Vastaukset
- missusisi
On söpö kisu :)
Minkä rotuinen kissa on tai siis onko sekoitus jostain roduista?
Ihana turkki hänellä.
Nauti nyt pentuajoista. Mulla on nyt vuoden vanha kissa ja kaiholla katselen hänen "vauvakuvia" ja videoita. Mutta kyllä vielä vuoden ikäinenkin kissa on aika pentu luonteeltaan :D Ollaanpas sitä pieni ja nätti!
- maruna
Ihanan energinen pallero. Poika. Vaiko ytöntyllerökö hän on sitten? Vaikuttaisi olevan puolipitkäkarvainen, kuten minun 8,5 vuotias Wiljaminikin on. Onnea vauvalle ja vauvan kaverille ja monia hilpeitä ja hellyttäviä hetkiä yhteisten vuosien varrella.
- ive seen it alll
Voi Elämän Kevät... Remix jostain kissasta, LoL!!
söpö kisu sulla mulla on kohta 4 vuotias musti kissa se on musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606