Jeans.fi asiakaspalvelu, mielipiteitä!

Maijju

Siis, Facebookissa Jeans.fi:llä on tapana julkaista kuvia ennakkoon myyntiin tulevista kuvista ja siellä jakaa nyt mielipiteitä ovatko vaatteita esittelevät kuvat liian paljastavia.

Tarkoitus ei ole nyt keskustella kyseisistä kuvista vaan tavasta jolla Jeans.fi:n asiakaspalvelu vastaa asiakkaiden antamaan kritiikkiin.

Tässä otteita joilla Jeans.fi vastaa kritiikkiin:

"Haloo naiset :D Ei tämä ole mikään aatteellinen siveyskauppa. Me ei täällä aspassa voida oikeasti ymmärtää miten AIKUISIA naisia näin paljon häiritsee MELKEIN esillä oleva tavara :))
Se sama tavarahan on meillä jokaisella ;)"

"No. Me saatetaan esitellä pieni osa tuotteista provosoivasti ja hyvin se näyttää huomiota herättävän :) Asiakkaamme ovat kuitenkin pääsääntöisesti täysi-ikäisiä, joten emme ole nähneet tarvetta kuvien sensuroinnille (varsinkin kun netti on pullollaan ihan sitä oikeaakin K18 -materiaalia ja paljon pahempaakin, kuin "melkein näkyvä vesiraja"). Uskokaa tai älkää, niin joissakin tuotekuvissamme saattaa vesirajan lisäksi näkyä myös tissi tai ainakin osa siitä :o..."

Ovatko mielestänne asiallisia ja asiakaspalveluun sopivia kommentteja? Oma mielipiteeni on että vastauksissa ilmenee pienehkö etten sanoisi jopa v-mäinen sävy ja siten eivät sovi asiakaspalveluun.

11

7413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käykää ne kurssit

      Joo oli tuossa viime viikolla vähän vastaava tapaus kun kyseinen firma julkaisi facebooksivuillaan "valituksen" siitä miten ihmiset tilaavat kerralla samaa tuottetta useaa eri kokoa, ja kokeilevat näitä sitten kotona ja palauttaa takaisin. Niin tämän takia firma joutuu ehkä palauttamaan postikulut. Tähän mennessä Jeans.fi verkkokaupassa ei siis ole ollut postikuluja lainkaan, mutta nyt ne ehkä tulee.
      Ja siis se teksi miten se oli kirjoitettu, niin se sävy oli niin epäasiallinen ja ei lainkaan sellainen jonka joku joka vähäänkään mitään asiakaspalvelusta tietää, niin ei olisi tuollaista tekstiä julkaissut. Kyllä huomasi siitä kirjoitustavasta että ei oo firman jäsenet ilmeisesti koskaan asiakaspalvelukurssia käyny :D

    • Määpä vaa

      Sieltä vastataan aina epäasiallisesti jos valittaa virheellisestä tuotteesta. Just nimenomaan sellainen v-mäinen sävy joka viestissä ja eivät ota mistään vastuuta.

    • NoMoreToMe

      Joo, samaa mieltä jeans.fiin asiakaspalvelusta. Todella epäasiallista. Tilasin sieltä ensimmäisen ja viimeisen kerran, kieltäytyivät palauttamasta rahojani, mutta taistelu jatkuu..

    • Jonnatuulia

      Huh huh, jos olisin nämä nähnyt niin en olisi kyllä koskaan kyseisestä kaupasta mitään tilannut.
      Olen tilannut joitakin kertoja, mitään ongelmia ei minulla ole kyseisen yrityksen kanssa ollut enkä täten voi ottaa kantaa asiakaspalveluun, mutta mikäli ylläolevat epäasialliset ja yrityksestä törkeän kuvan antavat viestit pitävät paikkaansa, niin periaatteestakaan en halua tuollaisen yrityksen kanssa olla missään tekemisissä ja tukea tuota toimintaa.

      • 87845

        Vaan mistäpä tiedä, mikä on asiakaspalvelun laita tänä päivänä? Vieläkö samat henkilöt ovat töissä vai vaihtaneet maisemaa?


    • PaskaPisteFi

      4.9.2018 tilaus ei tullut koskaan perille,

      • gzdfhrdjt

        ??? Mennyt 6 päivää, joista vain 4 arkipäivää.


    • Anonyymi

      Itse en ymmärrä että jeans. Fi useaan kertaan luvataan ja luvataan että 1-3 arkipäivää toimitus. Nyt ilmoitettiin että on lähtenyt 4päivän jälkeen vasta tänään toimipisteeltä edes matkaan. Postilla kun kestää vähintään viikko tuoda perille.

    • Anonyymi

      Minulle ilmoitettiin että paketti lähtenyt vihdoin heiltä. No eipä ollutkaan. Miten leväperäistä toimintaa.

    • Jeans. Fi ja paska palvelu

      Sulle ilmoitetaan 1-3arkipäivää toimitus ja tää meinaan mainittiin monesti. No on mennyt reilusti yli jo. Olisi pitänyt jo kovastikin olla perillä. Nyt laitetaan heiltä sähköposti jossa sanotaan että paketti toimitettu postiin tnä ja tulee postilta ilmoitus kun tuodaan. Ensinnäkin ei ei oltu toimitettu postille kun kysyin. Maksoin kotiin tuonnista ja nyt se aiotaan toimittaa postin noutopisteeseen. Oltu monesti yhteydessä saamatta mitään järjellistä vastausta. Mitä?!

    • Anonyymi

      Paskinta asiakaspalvelua ikinä.
      En voi ymmärtää : tilaamistani tuotteista 4sijaan 2 tuli. Rahat kyllä veloitettiin kaikista 4stä. Sitten pakettiin tungettu kaikkea turhaa paskaa mitä taas en todellakaan ole tilannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      21
      3561
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2402
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

      Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      376
      1990
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1884
    5. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1601
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1587
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1559
    8. Kulujen jako parisuhteessa

      Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1192
    9. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1167
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1051
    Aihe