Eli olis toi longboard hakusessa aloittelijalle. Jos jaksaisitte suositella hyviä merkkejä (joilta saa lautoja ihan kohtuu hintaan) ja kertoo merkkejä, joita kannatais välttää.
Itestä sen verran vielä, että olen 16 -vuotias tyttö (162cm / 55kg).
En tiedä vielä paljoakaan näistä jutuista, mutta kertokaa kaikkea tarpeellista ja ei-niin-tarpeellista tietoa lonkkareista.
Kiitti, jos jaksatte auttaa ja vastailla. :)
Longboard hakusessa.
6
664
Vastaukset
- Jogu88
Itsellä on Longboard Birdhouse rasta ja hyvä on suosittelen en tiedä saako suomesta mutta tilasin itse amerikasta.Suosittelen!
- jappe18
Osta kunnollinen lauta ja hyvät osat, takuukin voimassa jos ostat suomesta. Ulkomailta tilatessa päälle lisätään rahti ja tulli sekä 24% veroa.
- 7+18
Warpin laudat ovat hyviä peruslautoja aloittelijoille, eikä hintakaan ole paha. Mitään kallista lautaa ei kannata aluksi ostaa jos ei niin paljon sitten kiinnostaisikaan. Itsellä on warp turati 38 ja hyvä peruslauta on, ihan stadiumista ostettu.
- exWarp
Warpia en lähtis harkitsemaan. Kaverilla kävi seuraavaa.Warpin dekki kesken laskun poikki ja rengas osu dekkiin. Tuli salaman nopea pysähdys ja ukko lensi katuun, ranne poikki.
Kiinnostus lajiin varmasti kuolee jos Warpin ostaa. Jos innostus jatkuu niin joutuu kuitenkin ostamaan uuden niin miksei samalla ostaisi kunnollista?? - ammu1
Miksi ostaisi samantien kalliin laudan? Jos sitten harrastus ei innostakkaan niin lauta jää joko lojumaan nurkkiin tai sen myy alihinnalla pois.
- lokiikkaa
Laadukas lauta ei jää nurkkiin pyöriin, sille on aina halukkaita ostajia. Huonoa käytettyä ei saa myydyksi edes halvalla eli loppupeleissä se koituu kalliiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738