Anteeksi kun vuokramökilläni on muurahaisia.

Isojakin ovat

Voi yhen kerran onko tosiaan niissä kaikkien kuudentoista mökin pihassa muurahaisia, metsää on kylläkin joka puolella. Mutta minäpä tiedän minä kaadan kaikki metsän pois 200 metrin matkalta ja kaivatan valli haudan ympärille. Siten minustakin tulee saaren omistaja ja te joudutte tulemaan veneellä mökille.

1

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen ihminen on

Anteeksi että olen vammainen ja sairastan sairauksia mitkä näkyy ulospäin,pyydän myös anteeksi sitä että minullakin on tunteet ja että inhoan sääliä ja turhaa lässytystä siitä kuinka sairas olen,pystynhän minä kuitenkin omatoimiseen elämään toistaiseksi,asun itsekseni ja maksan elämäni,huolehdin puhtaudestani,myös kotini,osaan itse tehdä ruokani ja huolehtia itsestäni tätä kaikkea pyydän anteeksi etten ole jossain laitoksessa potilas numeroxxxxxxxx ja sitä etten vaadi huomiota vaan haluan elää aivan normaalia ja tavallista elämää,matkustella ja nauttia kaikesta kauniista.Haluan myös keskustella ihmisten kanssa kaikista mukavista asioista,koska elämä on elämisen arvoista jotenka nauttikaamme elämisestämme,tämä on vai läpikulkumatka miksi pitäisi jäädä märehtimään tyhjänpäiväiväisistä asioista.Toisella ei ole kenkiä mutta toisella ei ole jalkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe