Nyt täytyy sanoa että olen tyytyväinen kun vaihdoin sähkövikaisen sitikkani pikku näppärään autoon ja liikkuukin yllättävän ärhäkkäästi...ajokilometrejä on kertynyt 122000...toivon tosiaan että saan ajaa sillä huolettomasti vielä tuhansia kilometrejä:) Kriteerini oli autoa ettiessäni että tarvin vaan kauppakassin en enää farmaria ja ei saa olla ilmastointia ja turhia sähköisiä toimintoja joten mallissa ei ole sähköikkunoita ei keskuslukitusta ei ilmastoinatia koska nämä mulla oli aina sitikas hajalla....
No auto nimettiin heti punkiksi kun on punanen ja on punkkikausi:)
Vaihdoin Ford KA 1,3i Limited 2002 malliin
3
204
Vastaukset
- ka lähellä sydäntä
Oma on Leppis nimeltään, mutta muille se on punanen paholainen ;)
Ka:hissa ei ole mitään mikä hajoaisi yllättäen, paitsi renkaat.
mutta muista poistaa takaa oikeelta ja vasemmalta kotelon pehmusteet pois.
mietit mitä hä?
ainut vikä on ruostumisessa on nopesti korjattu.
tankin reikä lähoaa juuri noiden (pehmusteiden) takia aika nopesti.
saat pois ottamalla ensin takapenkiläisten sivumuovi koristeet pois ja työntämällä käden tai pitkät pihdit ylä taakse. se on se pehmeä tyyny. varo hajotamasta pussia tai imuroi pussin sisältö pois niin saat pois jos olet tehnyt vahingossa reijän.
melutaso ei nouse, eikä vaikuta mitenkään nekatiivisesti.
jos jättää tekemättä on isotöinen homma korjata ruoste vika pois.- pikkunäppärä
Ahaa kiitos vinkistä, täytyypä tutkia. Nyt ei ainakaan vielä näy tankinreiäs ruostetta. Nostatin auton ylös ennen kauppaa ja tutkin pohjan ja moottoritilan tiputtaako mitään nesteitä...auto katsastettu just 20.5.2012....
- kaaisti
Ohjauksen / alustan tukivarret löystyvät vähän väliä, joten tällä autolla erityistä malttia töyssyjen ylittämisessä.
Ja tankki ruostui itsellänikin ja johti auton "lopettamiseen". Ruostetta myös oviaukon kynnyslistan alla. Kannattaa kai ainakin hoitaa se pesu ja kuivaus hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748