v70 keskuslukitusongelma

tarttis apua

Missähän on vika, kun välillä ovet lukittuu napista ja yleensä ei. Avaimellakaan ei mene kuin pelkkä kuskinovi kiinni. Auki toiminto pelaa normaalisti, myös avaimella aukeaa kaikki ovet. Auto on siis v70 2001 vuosimallinen.

14

14418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+6=?

Palaako sisävalot kun keskuslukituksen kanssa on ongelmia. Silloin vikana on jonkin oven aukioloa tarkkaileva kytkin, joka saattaa välillä toimia ja sitten toisinaan lakata toimimasta.

• tarttis apua

Sisävalo sammui ovista normaalisti, peräkontista en ole varma. Missä nuo aukioloa tarkkailevat anturit on?

• hei

Mulla täsmälleen samoja oireita. Kävin luetuttamassa vikakoodit asiantuntijalla, jolla oli värkki, jolla sai kohdistettua vikahaun pelkkiin oviin. Sen olisi pitänyt antaa virheilmotus, jos vaikka on katkennut johto. Mitään koodeja ei löytynyt, joten vaikeaksi menee.

• utelias20

Terve. Mulla samoja ongelmia. Saitko toimimaan ja paljonko maksoi?

• Huonokappale

Terve

Mulla lievästi samoja ongelmia, mutta ovet eivät toisinaan lukkiudu kakesta, ei siis tee mitään painikkeesta mutta ovesta lukittaessa käyttää nupit alhaalla ja pompauttaa takaisin ylös. Käyttämällä avain virtalukossa ja pois saa ovet lukittua kaukosäätimestä taas normaalisti. Nyt varakake käytössä, tekee sillä samaa.
      Auto 2005, 2.5T AWD aj 173tkm

• Vee70 teedeeii

No eikös joku jalkatilan valoista, luultavimmin kuskin jalkatilan valo, pala silloin, kun on tuo ongelma päällä? Vika on oven lukkoon integroidussa mikrokytkimessä, joka haistelee, onko ovi kiinni tai oik. lukkosalpa kiinni. Jos sen mielestä ovi ei ole kiinni, eivät ovet mene lukkoon. Kokeile vaikka, kun jokin ovista on reilusti auki.
        Oven lukkomekanismi vaihtoon, hintaluokka satoja euroja.

• Tinordi73

Pari päivää sitten keskuslukitus alkoi temppuilla eli kaukosäätimestä eivät toimi kun etuovet. Takaluukku ei mene nyt lukkoon eikä takaovet mene kuin sisältä lukkoon ja auki. Auton sisältäkään painettaessa ei keskuslukitus toimi kuin etuoviin. Mikähän mahtaisi olla vikana?

• Huonokappale

Ovet eivät ilmeisesti myöskään lukkiudu jos avain on vritalukossa, tai autonhenki näin luulee. Ihmevikoja.

• Outo juttu

Keskuslukituksen sulake palanut, omassani oli samaa vikaa. Vaihda sulake.

• Tinordi73

Jep! Sulake oli palanut ja takaluukun saranoiden yhteydessä olevista johdotuksista useampi johto poikki. Takaovet toimii mutta johdot on vielä vaihdettava niin saa tuon takaluukunkin kuntoon.

• Anonyymi
        Tinordi73 kirjoitti:

Jep! Sulake oli palanut ja takaluukun saranoiden yhteydessä olevista johdotuksista useampi johto poikki. Takaovet toimii mutta johdot on vielä vaihdettava niin saa tuon takaluukunkin kuntoon.

Missäs sulake sijaitsee? Itsellä ei takaovet ja kontti reakoi keskuslukitukseen😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs sulake sijaitsee? Itsellä ei takaovet ja kontti reakoi keskuslukitukseen😣

takakontissa sivussa kuljettajanpuolella

• volvo v40 2001 1.8

Hei

Itsellä on volvo v40 2001 1.8 sporwagon
      mulla toimii keskuslukitus kaikissa muissa ovissa paitsi apparin takaovessa
      kun ostin auton myyjä sano että ovi menee noin 5 painasulla kiinni kun paino avaimesta ja se meni nyt se on ehkä joka 20 painasulla aukee ja lisäksi lukitus on alkanut tekemää kanssa sitä ettei se enää aukea eli jää tappi pohjaa.
      missähän on vikaa ei ole mitää käryä viasta jos jollain on vinkkejä millä korjaa niin voi laittaa s-postii allu226@hotmail.com

• Anonyymi

mulla kans ongelmaa v70 vm 2002 takaluukku ja takaovet ei lukitu avaimesta, etuovet lukittuu vain avaimesta, takaovet saa napista lukittua itse? vinkkejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3924
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2906
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      387
      2135
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1841
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1707
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1337
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1161
    Aihe