Löytyykö Turusta miten hyvin töitä vuokratyöfirmojen kautta? Onko täällä turkulaisilla tai siellä töissä olleilla miten kokemusta noista ekstraajafirmoista? Eli siis ravintola-alan töistä olisi nyt kyse.
Kyselin jo tossa toisella palstalla sitä, että miten hyvin Turussa voisi työllistyä ravintola-alalle ja entäs jos olisi töissä pelkästään ekstraajana, niin olisko töitä hyvin siellä tarjolla?
Työkokemusta mulla löytyy tosi monipuolisesti, eli mm. kahviloista, baareista, ruokapuolelta ja suostun ekstraajana tekemään myös vaikka ihan blokkaus ja saliapulaisen hommia, eli en pelkää edes noita hanttihommia.
Ravintola-ala Turussa?
Tietoa kaipaava
2
178
Vastaukset
- vuokralla
Kyllä mulle ainakin kahden vuoden ajan sieltä löytyi ihan tarpeeks extraa Opteamin kautta. Tein tosi paljon "vakkariextran" hommia loppupeleissä eli kun olin jossain paikassa tehny keikkaa nii sen jälkeen sain sieltä suoraan vuoroja, Opteam vaan maksoi palkan. Niin kauan kun on hyvä asenne niin töitä riittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256