Olen kätköillyt vuoden ja löydettyjä on 140. Oman kätkön piilottaminen on alkanut kiinnostaa. Olen lukenut ohjeet sun muut jutut piilottamisen "hyvistä tavoista" yms. Mutta, auttakee ny, miten teen sen konkreettisesti. Mille sivustolle raapustan kätkökuvauksen, geocachin.com:iinko vai suomalaiselle sivustolle? Oen jo miettinyt kätkön piilopaikan, teeman ja purkin koot ja sisällöt. Haluan kätkön, jossa on joku juttu, eikä vaan tusinapurkki kiven kolossa. Eli siis tarvitsen apua noissa tietsikkajutuissa :))
Kätkön piilottaminen
5
225
Vastaukset
- Lue ohje
Lue ohje "Älä ryhdy geokätköilijäksi".
Suomalaiselle sivustolle ei voi tehdä kuvausta. - SeppoJYV
Minulle nämä ohjeet oli väännetty riittävän paksusta rautalangasta: http://www.geokatkot.fi/geokatkoily/piilottaminen/julkaiseminen.html Vähän jännitti mutta nyt on ensimmäiset vieraat jo käyneet purkillani.
- Burkki
Kiitos, että jaksoitte vastata! Näillä ohjeilla saan homman pyörimään. Minuakin jännittää ja kutkuttaa. On tää vaan niin hauskaa puuhaa! :)
- Huomioitavaa
Olet varmaan jo miettinytkin näitä:
- miltä etsiminen näyttää ulkopuolisten silmissä?
- mitä etsiminen aiheuttaa ympäristölle? Vaikea purkki sammaleisessa maastossa saa äkkiä aikaan geoeroosiota.
- onko paikka sellainen että siellä on kiva käydä vaikkei löytäisikään purkkia?
- muistathan tarkistaa Karttapaikan kartasta että koordinaattisi ovat oikein?
- olethan laittanut atribuutit oikein?
- kkk
Löysin tollasen kätkön ihan sattumalta, läheltä kesämökkiäni korkeasta tornista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256