tietääkös kukaan että onko paikallisilla kiekkareilla ynnä muilla polkupyöriä myynnissä? tai muita paikkoja mistä vois löytää... Erityisesti nopsa kombi fleur kiinnostaa. Aika paljon tulee kustannuksia jos ostaa toiselta paikkakunnalta ja pyytää lähettämään.
Mistä vanhoja polkupyöriä, tyyliin jopo, kombi yms.
6
2138
Vastaukset
- kompimiti
mulla on kombi midi mut en myy ,on niin klassikko
- minimuuli
MULLA OLIS KOMBI FLEUR , takavanne paskana.
- johannes 5000
moi mikähänolis kombin hinta ja kunto 22" vai24"
- Vähälippala
Mulla on sininen 22' kombi 'sailor' katkastava, keltainen 22'' kombi 'fleur' ja vihreä 24'' kombi 'coccinella'. Kyllä se 22'' on vaan hienoin peli. Mulla on sininen Tunturi Poni myös 22''. Niin joo..haluaisko joku ostaa nämä pyörät vaikka 20 eurolla??
Paitsi..etten myy niitä kenellekään. Huuto.netistä ostin nuo kaksi kombia ja poni on mun vanha. Coccinella on äitini vanha.- loksjfoueb wof
Kombit on joko nopsin tai öglandin valmistama. Ögland on se alkuperäinen ja parasparsaatana
- Tunturi Poni 22" v50
Mulla on helmiäis vihree tunturi poni mutta sen säästän lapsilleni(jos niitä satun saamaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407