Moikka!
Etsin kämppistä Turkuun Linnankadulla sijaitsevaan puiseen rivitaloon! Mulla oli jo kämppis, mutta hän perui viime hetkellä valittuaan yksiön.
Vuokra on veden kanssa 325€ per henkilö, sähkö kulutuksen mukaan. Sähkölämmitys, mutta kulut eivät kuulema päätä huimaa :) Asunnossa on tehty remonttia joten energiatehokkuus pitäisi olla hyvä. Asunnossa on keittiönurkkaus, iso olohuone (jonka muutan välisermeillä itselleni huoneeksi), makuuhuone ja wc kylpyhuone. Saisit asua makuuhuoneessa, joka on myös ihan reilunkokoinen ja valoisa :)
Asunnossa ei ole pakastinta eikä pyykinpesukonetta, mutta sille on liitännät. Itse pystyn kustantamaan jomman kumman tai puoliksi kämppiksen kanssa ;)
Asunto on valoisa, huonekorkeus tuo lisää tilantuntua. Kalustamaton.
Itse olen Taideakatemiassa elokuussa aloittava, 22v nainen Pohjois-Karjalasta. Luonteeltani olen huumorintajuinen, rauhallinen suurimman osan ajasta, rakastan tanssia, musiikkia, piirtämistä ja matkailua. Tykkään myös sisustaa :) en ole mikään hurja bilehile ja toivon kämppikseltä samaa. Toki kavereita ja sukulaisia saa käydä kylässä kunhan kunnioitamme toistemme rauhaa :) Olisi myös kiva tehdä kämppiksen kanssa joitakin asioita yhdessä, esim katsoa leffaa tai lenkkeillä yms.
Sähköpostini on :
vapaavuosi21@suomi24.fi
Mahdollisesti kiinnostuneet laittakaa viestä tuohon osoitteeseen :) Olettehan sitten tosissanne, en halua enää toista pettymystä :((
Kiitos jo valmiiksi! :)
Kämppis Turkuun Linnankadulle!
mattorulla
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289