Mä en vaan yksinkertaisesti saa mitään jälkeä. Vaikka yritän kuinka voimakkaasti imeä esim. omaa kättä harjoitellessa, niin kovaa kun lähtee, ei siihen ei tule mitään. Siinä on ehkä 2 sekuntia punainen läiskä, sitten se häipyy.
Imenkö jotenkin väärin? Imen aina niin, että otan ihosta noin 2-4cm kokoisen ihokohdan huulten väliin ja rupean imemään niin, että posketkin menee klommolle ja iho nousee imuvoimasta. Imen jopa 10 sekuntia, ei MITÄÄN. Saatan ottaa hampaillakin kiinni ihosta.
Ei mitään "Fritsut on rumia teinijuttuja ei niitä kannata tehä" kommentteja, haluan VAIN apua, kiitos jos joku auttaa!!
Se FRitsu....
11
1877
Vastaukset
- Kaulaan!
Ne ei jää käsiin. Kaulassa on isoja verisuonia lähellä ihon pintaa joten siitä mustelmat. Leukaankin on kerran tullut. Itselläkin tällä hetkellä vitun iso mustelma kaulassa kun tyty vähän innostu -.-
- neuvoja.
Juuri noin kuin edellinen sanoi. Kyllä kaulaan jää jälki, kun imaisee, pureskelusta puhumattakaan :)
- trololl
jää käteenki jos osaa oikeesee kohtaa :D
- purtu kaula?
Todellakin. Ei kaveri edes kunnolla imassu kun suukotteli mielestäni vain, kotona huomasin että kaulassa on monta jälkeä. Mun kaulassa...onneksi on kesäloma, en kehtais tällä kaulalla mennä töihin. Just tajusin että pitää mun mennä kauppaan. Voi ei.
- Huhheijaaaaa
'Ne ei jää käsiin.' Paskan vitut, kylläpäs jää jos osaa homman. Tietty ei kovin fiksua ehkä imeä omaa kättään, mutta uteliaisuudesta kokeilin omaa fritsun teko tapaani ja kyllä käteenkin se jälki jää.. Tai kai siihenkin voi jollain tavalla oma iho vaikuttaa.
mulle tehtiin käteen mun frendi se kyl toimi... Et ei siin muuta. Ja vittu mul ennen koulukuvauksii mun frendi teki mun kaulaan vitun ison!! :D
- anthrax_s
Miksi niitä fritsuja on niin välttämätöntä saada tehtyä, mikäli sopii kysyä?
- aikeeta
Imaset reilun palan etuhampaitten taakse ikeniä vasten ja alapuolelta painat kielellä
- enkaipure?
joo ite iha jo siin 12-13 vuotiaana on ollut tuo tapa, ja kaiken vain opin kokeilemal ja jätkät on ainoastaa siit valittanu et aina kaula on syöty ;3
- klonttikaulaGRR
Nonii, minkä helvetin takia niitä klontteja täytyy tehdä, jos sitä ei oikeasti osata?! Kokeilemalla oppii prkl! Kun on oman jätkän kaula siin silmien ees, nii se tapahtuu luonnostaan! Ei siinä mitään kokeiluja tarvita, kyllä sen osaa ku tilanne on oikea! Itsekkin nyt tuossa 2.11 oli synttärit, ja voisin sanoa että parhaat ikinä! Koko päivän oman kullan kanssa, ei parempaa! :) kaulassa kolme klonttia, mut hei, se kuuluu asiaan, ja tuntuu helvetin ihanalt! ;) suosittelen.. Nyt siis tuli ensisuudelma, ja ahhh MAHTAVAA! :) täytin just siis 13 ;3
- minä
Moi! Kokeile tehdä itsellesi olkaäähän , siinä on enemmin verisuonia ja ohuempi iho kuin ihan kädessä,varmasti onnistuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738