Mulla on vanha Garmin ja en ole itse käyttänyt muutamaan vuoteen, vaan olen lainannut sitä muutaman kerran. Olin taasen antamassa sitä lainaan ja laitoin siihen valmiiksi osoitteen ja sitten aloin selaamaan niitä vanhoja tallentamiani osoitteita niin huomasin että sieltä löytyi outoa roskapostia. Ne ei olleet varsinaisia tiekarttaosoitteita vaan sähköpostiosoitteita:( Tässä muutama esim. CH Baar@50 1, CH Reinach@80, CH Goldau@100, CH Luzern@50 11.
Naputtelin niitä pois liki tunnin eikä ne loppuneet. Sikäli kun siitä ei saa piostettua kuin yhden kerrallan, ellei halua "kipata" kokonaan tyhjäksi.
Sitä en voi käsittää kuinka ne on sinne latautuneet, eihän siinä ole mitään nettiyhteyttä?
Voiko Navigaattoriin tulla roskapostia?
6
163
Vastaukset
- nimimerkki10
Ei noi mitään sähköpostiosoitteita ole. Esim. Baar on paikka Sveitsissä.
- VEROT-on
Niin onkin, Räkäkin asustelee siellä...Obere Rebhalde 7, 6340 Baar, Switzerland .
http://www.reportair.ch/fotos.php?img=k45-4520--Formel_1_Star_Kimi_R.ae.ikk.oe.nen_hat_einen_komfortablen_Boxenstopp_in_der_Villa_Butterfly_in_Baar_bei_Zug_eingelegt.jpg&gross=1
- ukkiuurastaja
No, kertokaa kunka niitä osoitteita on voinut tulla naviini tuhat tolkulla, enkä ole edes käyttänyt sitä muualla kuin Suomessa?
- kuuverty
No mä kävin vaimosi kanssa pikku ajelulla...
- ukkiuurastaja
"No mä kävin vaimosi kanssa pikku ajelulla..."
No, kun mulla ei oo vaimoo... niin tämäkin asia jäi ikuiseksi arvoitukseksi. - arvoitus ratkaistu
hän kävi hoitosi kanssa. ei vain ollut käsitteet kohdillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954321
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463556Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 1833350
- 503349
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242869- 642461
- 422404
- 131774