WebGL ja nettiselaimet (FB Castleville -peli)

harmittaa taas

Aikoinaa plelasin Castleville peliä seamonkeyllä, joka on siis firefox, mutta pikku lisukkeilla. Peli toimi kivasti, KUNNES ruutuun alkoi pukkaamaan "ZID-FBID Mapping Failed error" viesti.

Peli toimii kyllä kivasti iE selaimessa, joten netti/palomuuri pitäs olla ok. Mitään mainos filtteriohjelmia ei ole käytössä. En kovin tykkää iE virityksestä ihan tietoturvan valossa.

Jos joku sattumalta tuntee miksi selain vaikuttaa noin paljon YHTEEN peliin ja molemmissa selaimissa uusimmat lisäpalikat. Win7 "ominaisuuksista" en tiädä, kun se on aikas tuore juttu mulle vielä.

Näytönohjain on melko uusi ATI HD7700 sarjalainen, kun en mitään varsinaista pelaamista harrasta.

1

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oudoo on

Samaa vikaa on kans mulla ja Castlinnaa on "pakko" pelee OuNOU explorilla. Vaikka on win7 ja vikat päivitykset kaatuu tuo selain paljon useemmin ja jumittuu. Hyvin outua on, et pelin tekiä ja selain firma ei ole myöskään kekanneet miksi ei speelaa. Jos webGL on päällä peli toimii nopeesti, kun se ei onnaa seemonkeyssä. On uusimmat ajurit ja ei viiruksii yms koneessa.

Pikkasen "tuntuu", et olis sovittu tahallinen mikkisoftin kytkös diili, mut miks vain yhteen peliin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4278
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2441
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe