Mistä vaihtolava.
Olisi tarvetta vaihtolavalle noin 4-8 viikoksi klitsun remontin ajaksi.
Onko kokemuksia kellä olisi kohtuuhintaisia lavoja vuokralle.
Asumme Vantaalla Kehä III:n tuntumassa Kuusikossa.
Vaihtolava jätteille
6
3932
Vastaukset
- Tässä sinulle:
Kuljetusliike Jukka Romu Oy
Käyntiosoite Rauduntie 34
02130 ESPOO
Puhelin (09) 461 218
Erittäin asiallista ja hyvää, sekä kohtuuhintaista palvelua.
Itse käyttänyt rakennusalan ammattilaisena Jukan palveluja jo yli 15v. Suosittelen! - vaihtolava
Vaihtolava.com on yx vaihtoehto.
Oranssit autot ja vaihtolavat tulevat ja menevät pääkaupunkiseudulla. Kalustoa on varmasti paljon
koska näen autoja useasti joka päivä.
Meidän taloyhtiö otti heiltä roskalavan talkoisiin viime keväänä.
Hinta oli edullinen ja homma toimi täsmällisesti. www.vaihtolava.com - jätelava espoo
Minä vuokrasin satasella kesäksi siistin lavan. Mielestäni se oli
ihan hyvä kauppa koska toimitukset oli sopuhintaiset.
Luulisi lavoja olevan vapaana et saat varmasti hyvän tarjouksen.
Näin Espoossa - kohtuus ja kohtuus
Kohtuus on suhteellista. Jos tilaat lavan ja kippaat sinne rojut lajittelematta pelkästään sekajätemaksu on luokkaa 13c/kg. Tai 120e/ alkava tonni. plus jätefirman omat kulut ja katteet.
Keittiörempassa kannattaa lajitella ja hankkia peräkärry. Puuperäiset jätteet menee ilman maksua tai pienellä maksulla energiajätteeksi. samoin yleisimmät muovit pois lukien pvc. Metallit metallikeräykseen ja lasit lasikeräykseen. kivet ja piikkausjätteet maarakennuklseen.
sekajätteeseen vain mitä ei saa em. eli villat,kipsilevyt,liat ja kurat. - Anonyymi
Varmaan tarve mennyt jo aloittajalta, mutta näin tiedoksi niin ainakin pääkaupunkiseudulla näitä saa ihan vuokrattua kätevästi ja nouto ja jätemaksut kuuluvat hintaan:
https://www.helppopalvelut.fi/aloita-tasta-helppolava - Anonyymi
https://www.kuljetusoksanen.fi/vaihtolavat Voin suositella! Homma toimii ja ystävällinen palvelu! Hinnat on kans asialliset.
Pitkää tehny näitä roskalava hommia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007