Olen syntynyt kalojen merkin alla vain muutaman tuntia ennen kuin vuorokausi on kääntynyt oinaan merkin puolelle. Kalat on taiteellinen ja tunteellinen, joita toki olen, mutta jotenkin oinas "kolahti" kun vähän lueskelin luonteenpiirteitä ihan yleisellä tasolla.
Olen siis syntynyt käynnistyksellä, eikä minulla kuulema olisi ollut vielä mikään kiire maailmaan. Jos siis spontaania synnytystä olisi odotettu niin olisin takuuvarmasti menny oinaan puolelle - ihan viime hetkillä synnyin kaloiksi käynnistyksestäkin huolimatta. Mitä mieltä siis asiasta enemmän ymmärtävät olette tämmöisestä "raja-tapauskesta"?
En ole ennen asiaa ajatellutkaan, mutta oma äitini vain sattui mainitsemaan, että olenko koskaan ajatellut asiaa ja hänen mielestään minun tulisi vähän lueskella oinaalle ominaisista piirteistä jne.
Jos synnytys on käynnistetty, niin voiko horoskooppiin luottaa?
kalat vai oinas?
2
157
Vastaukset
- 10
Katso koko karttaasi. Onko siellä esimerkiksi MC, Mars, Venus tai mikä hyvänsä painottunut piristämään luonnetta. Kuu Oinaassa kenties. Huone 7 Oinaassa.
Asia on laaja. Tilanne selviää kartasta. Satu Ruotsalaisella on hyvät sivut. - 10+15
No sussa on varmaan myöskin hyvin paljon oinasta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509