SSRI karkkia

8888

Koko lääke on yhtä myrkkyä. Siitä ei ole mitään apua kellekkään, ellei sitten usko niin kovasti siihen että se auttaa. bentsot ne on mitkä auttaa, oli sitten paniikki, ahdistus, sos tilanteiden pelko tai vain krapula.

25

4097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk
    • Avun saanut

Miten 8888 voit sanoa koko maailman SSRI-käyttäjien puolesta että niistä ei ole apua kenellekään?! Todella lapsellinen väite! Tässä on jo heti ensimmäinen, kenelle niistä on ollut ERITTÄIN suurta apua ja juurikin noiden oireiden osalta mitkä mainitsit!

• SSRI.....

Mulle noista on ollut vain haittaa, parhaan avun saan bentsoista ja mitä riippuvuuteen tulee, ssri ja neuroleptit ne vasta riippuvuutta aiheuttaa, kovan taistelun jälkeen pääsin eroon. Psykiatri oli samaa mieltä siis ei enää masennuslääke kokeiluja, aivot on sekaisin, kelle käy syököön, mutta minun osalta ne on loppu.

• 8888

No olet luottanut selvästikkin lääkkeeseen tarpeeksi paljon. Kuten kk:n linkissä on juttua, niin ssri lääke on 80% pelkkää lumetta. bentso sen sijaan on täyttä kamaa 100%.

• Anonyymi
        8888 kirjoitti:

No olet luottanut selvästikkin lääkkeeseen tarpeeksi paljon. Kuten kk:n linkissä on juttua, niin ssri lääke on 80% pelkkää lumetta. bentso sen sijaan on täyttä kamaa 100%.

Ei pidä paikkaansa😂

• Anonyymi

Samoin minulla.Lääke kirjoitettu vaihdevuosi oireita helpottamaan.Lopetin hormoonit ja otin tilalle ssri lääkkeen. Minulla oli sellainen paniikki että luulin ilman loppuvan.Kun otan päiväunet,tarvitsen yhä ssri lääkettä.

• aapeli313

Itse olen syönyt ssri lääkettä paniikkiin ja ahdistukseen jo puolitoistavuotta. Joskus olen pitänyt lääkkeestä taukoa ja ahdistus pahenee todella kovaksi. Eli mulla toimii!

Se on kyllä totta että bentsot toimivat tehokkaammin ja nopesti, mutta lääkärit eivät enää määrää niitä riippuvuusongelman takia.

Ssri lääkkeiden onglma on että alussa ensimmäisen 2-viikon-kuukauden aikana on pahoinvointia ja mahakipuja ym mutta kun jatkaa lääkkeen syöntiä niin sivuvaikutukset poistuvat lähes kokonaan.
      Tsemppiä!

• kokeiltu

Niin. Ja SSRI lääkkeet lihottaa.

• mr. paniikki

Se on täysin totta, että SRRI lääkkeet on täyttä paskaa. Itselleni kokeiltiin ensin paniikkihäiriöön ja kovaan ahdistukseen ensi Sertralinia ja sen seurauksena meinasi mennä henki. Tuli nimittäin serotiniinisyndrooma parin päivän kuluttua aloituksesta. Tuli tajuttomuuskohtauksia ja kouristuksia. Sitten kokeiltiin Seronilia ja siitä tuli samat oireet.
      Nyt lääkityksena on Rivatril 3-6mg päivässä, saan säätää määrän tarpeen mukaan itse ja lisäksi Diapam 5mg äkillisiin paniikkikohtauksiin. Lisänä on Ketipinor 500mg päivässä rauhoittamaan mieltä.
      Eikä ole tästä nykyisestä lääkityksestä mitään haittavaikutuksia, olo on tyyni ja tasainen.
      Bentsot ovat hienoja ja vähiten haittoja aiheuttava lääkkeitä.
      Onneksi minun hoitava psykiatri on järkevä ja ymmärtäväinen lääkäri, toisin kuin monet TK-lääkärit, jotka syöttävät niitä SRRI myrkkyjä joka vaivaan.

• Kommentteja

Tiedätkö aapeli313 että kun pidät taukoa lääkkeistä, niin todellisuudessa sinun ahdistuksesi ei pahene vaan kärsit lääkkeen vieroitusoireesta. Siis ahdistuksen pahenemisen aiheuttaa lääke!

KETIPINOR on SSRI-lääkemyrkky! Järkevän psykiatrin olisi pitänyt kertoa tämä potilaalleen. Varaudu siihen, että kun alat vähentämään noinkin suurta annosta, saatat joutua todella vaikeisiin ja jopa pitkittyneisiin vieroitusoireisiin, joita lääkärisi luultavasti luulee paniikkioireiksi ja psykoosiksi. Lääkeselostuksessakin varoitetaan tästä.

• mr.paniikki

Joo se on totta että Ketipinor lääkityksen lopettamisessa saattaa olla ongelmia. Kyllä asiasta ollaan keskusteltu psykiatrin kanssa.
        Hoitosuunnitelmassani on tarkoitus lopettaa Ketipinor noin vuoden kuluttua,jos oma mieleni on rauhoittunut.
        Lopetus on tarkoitus tehdä siten että vähennetään 50mg kuukaudessa, ja viimeisessä kuukaudessa otetaan vain 25mg.
        Ja sen jälkeen lääkitykseni on vain Rivatril tai Diapam tarvittaessa.
        Eli hyvin on hoitoni suunniteltu. Ei varmasti tule kovin isoja vaikeuksia lääkityksen lopettaessa.

• Mitä, mitä.......
        mr.paniikki kirjoitti:

Joo se on totta että Ketipinor lääkityksen lopettamisessa saattaa olla ongelmia. Kyllä asiasta ollaan keskusteltu psykiatrin kanssa.
        Hoitosuunnitelmassani on tarkoitus lopettaa Ketipinor noin vuoden kuluttua,jos oma mieleni on rauhoittunut.
        Lopetus on tarkoitus tehdä siten että vähennetään 50mg kuukaudessa, ja viimeisessä kuukaudessa otetaan vain 25mg.
        Ja sen jälkeen lääkitykseni on vain Rivatril tai Diapam tarvittaessa.
        Eli hyvin on hoitoni suunniteltu. Ei varmasti tule kovin isoja vaikeuksia lääkityksen lopettaessa.

Oliko julkisen puolen psykiatri vai yksityinen joka sulle nuo Rivatrilit, diapamit ja ketipinorin kirjoitti, minä sairastuin neuroleptistä vapinaan ja pakkoliikkeisiin ja yksit. Neurologi määräsi Rivatrilia ja Ipsatolia, kerroin julkisen puolen psykiatrille, että pitäisi saada Rivatril uusittua niin psyk. ei uusinut vaan sanoi, että heiltä ei Rivatrilia kirjoiteta, se on neurologin lääke. Vähän outoa. Ketipinor ei ole SSRI lääke vaan psykoosin hoitoon tarkoitettu neurolepti.

• mr.paniikki
        Mitä, mitä....... kirjoitti:

Oliko julkisen puolen psykiatri vai yksityinen joka sulle nuo Rivatrilit, diapamit ja ketipinorin kirjoitti, minä sairastuin neuroleptistä vapinaan ja pakkoliikkeisiin ja yksit. Neurologi määräsi Rivatrilia ja Ipsatolia, kerroin julkisen puolen psykiatrille, että pitäisi saada Rivatril uusittua niin psyk. ei uusinut vaan sanoi, että heiltä ei Rivatrilia kirjoiteta, se on neurologin lääke. Vähän outoa. Ketipinor ei ole SSRI lääke vaan psykoosin hoitoon tarkoitettu neurolepti.

Kyllä se oli ihan julkisen puolen Psykiatri, joka Rivatrilit määräsi. Sanoi sen olevan paras lääke ahdistukseen, ja sen kyllä uskon. On nimittäin todella pitkävaikuitteinen bentso, eikä mikään yksi humahdus kuten Opamox, Temesta ja niin edelleen.

• Mitä!?

Eikös Ketipinor ole vastaava kuin Seroquel? Eli siis antipsykoottinen lääke eli neurolepti, kuten edellämainittujen lisäksi mm. Levozin.

SSRI-lääkkeistä tulee äkkiseltään mieleen Seronil, Cipramil ja Cipralex.

• ---
        Mitä!? kirjoitti:

Eikös Ketipinor ole vastaava kuin Seroquel? Eli siis antipsykoottinen lääke eli neurolepti, kuten edellämainittujen lisäksi mm. Levozin.

SSRI-lääkkeistä tulee äkkiseltään mieleen Seronil, Cipramil ja Cipralex.

Niin siis jatkan vielä, että kun nimim. Kommentteja kommentoi, että: "KETIPINOR on SSRI-lääkemyrkky!". No jaa, olen vähän väsynyt valvotun yön jälkeen enkä ole varma ymmärsinkö edes oikein mitä tarkoitit. Anteeksi vaan kaikille, ei ollut tarkoitus olla mikään pilkun***sija ainakaan!

• Anonyymi

Näin se menee, totta👍

• ahdistunut__

voitteko suositella jotain hyvää lääkäriä,psykiatria joka oikeesti ymmärtää ja osaa auttaa ja kirjoittaa lääkkeitä. olen helsingistä! olisi tosi paljon apua!

• Mihin tarviit

Psykiatria vai erikoislääkäriä! Siinä on viha ero kustannuksissa.

• ahdistunut_

mitä eroa niillä on? kunhan täyttää noi kriteerit mitkä kirjotin..

• parmmalta näyttää

Mulla oli/on paniikkihäiriö ja kävin lääkärissä kolme viikkoa sitten.

Lääkäri (yleis) kirjoitti SSRI:tä ja lisäksi 10mg diapamia pahempiin kohtauksiin. Ei jatkuvaan käyttöön vain tarvittaessa max 1/vrk.
      Kysyin SSRI:n sivuvaikutuksista lopussa. Lääkäri sanoi, että kyllähän niitä on. Saattavat lihottaa ja lisäksi seksihaluihin ja kykyihin vaikuttavat.
      Tämä riittikin minulle. Hain setin apteekista, mutta arvatkaapa olenko ensimmäistäkään suuhuni laittanut. Minusta seksi on niin kivaa, että ajattelin jatkossakin harrastaa. Enkä pidä lihomisestakaan.

Bentso toimii juuri kuten toivon. Ei hakkaa sydän, ei kurista kurkkua, ihmiset eivät pelota. Pysyn kulkemaan kaupungilla ja asioilla normaalisti. Lisäksi olen alkanut nukkumaan hyvin.

• SSRI = myrkkyä

"Hain setin apteekista, mutta arvatkaapa olenko ensimmäistäkään suuhuni laittanut."

Muuten teit tietenkin oikein, mutta miksi yleensä ostit tuota SSRI-paskaa, eihän reseptillä ole niitä pakko ostaa, olisit ostanut vain nuo diapamit, ja jättänyt SSRI-paskan ostamatta.

Mutta muuten viisas päätös sinulta, sillä SSRI-lääkkeet tekevät miehestä impotentin, sekä SSRI-lääkkeet ovat muutenkin suurta myrkkyä joilla on mitä erilaisimpia haittavaikutuksia terveyteen.

Se ei ole naurun asia kun libido ja miehinen kyky tuhoutuu SSRI-paskan takia.

• nkjfz

Mulla toimii vehje ihan hyvin vaikka syön ssri myrkkyä sekä autto minut paniikki helvetistä pois. Kiitos ssri myrkky. Bentsot ne vasta todellista myrkkyä ovatkin sama ku alkaisit kiskomaan heroiiniä.

• athethatrha
        nkjfz kirjoitti:

Mulla toimii vehje ihan hyvin vaikka syön ssri myrkkyä sekä autto minut paniikki helvetistä pois. Kiitos ssri myrkky. Bentsot ne vasta todellista myrkkyä ovatkin sama ku alkaisit kiskomaan heroiiniä.

Olet varmasti tietoinen, että vamma voi tulla esiin vasta, kun lopetat käytön. Toivotaan, että kuulut siihen osaan jolle ei mitään tule lopettamisen jälkeenkään.

• Daniel1

Varmasti on olo tyynni ja rauhallinen jos vetää 3-6mg rivatriliä tarvittaessa vielä diapamia sekä sekä 500mg ketipinoria.

Voin valitettavasti kokemuksesta kertoa, että pian ei ole enää tyynni ja rauhallinen olo kun bentsotolet nousee...elämäsi alkaa pyöriä pelkkien bentsojen ympärille ja pian olet niihin niin koukussa että et sitä huomaakaan, kunnes kehosi tekee sen stopin. Sitten onkin odotettavissa helvetillinen bentsojen purku operaatio, joka noilla annoksilla kestää avohoidossa n. Vuoden.

Bentsot ovat tarvittavine OK, mutta ei todellakaan päivittäisessä käytössä.

Itse vieroittaudun juuri bentsoista.

• SSRI=SHIT

Älkää syökö SSRI-lääkkeitä jollette kärsi vakavasta itsetuhoisesta masennuksesta. SSRI on suurimpia kusetuksia ihmiskunnan historiassa. Luulin itsekin pitkään että ongelmani johtuvat sairauksista ja bentsodiatsepiineistä. Nyt kun onnistuin puolittamaan SSRI:t niin olo on tasaisempi kuin vuosiin. Lääketehtaat vetää miljardivoitot koukuttamalla ihmiset turhiin ja haitallisiin myrkkyihin. Ja tiedän mistä puhun: Yli 20 vuotta eri nappeja olen syönyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe