tapasin rapumiehen viikko sitten, sen jälkeen hän on vannonut ihastumistaan lukuisilla tekstiviesteillä/soitoilla päivittäin.
Kysellyt ja vaatinut vakuuttelua myös minun tunteistani häntä kohtaan.
Yrittänyt saada minua luoksensa yöksi useita kertoja ja jopa loukkaantunut verisesti kun olen kieltäytynyt.
Mitä hänestä ajatella? Voiko tuo tunteenpalo näin nopeasti olla todellista vai yrittääkö hän vain vällyjen väliin kanssani?
Itse olen ihastunut mutta en tunne häntä vielä niin hyvin että voisin sanoa enempää
Mitä ajatella...
1
252
Vastaukset
- Cryz88
Joo, hyvinkin voi olla nopeaa. Erästä Rapumiestä en kerinnyt edes tapaamaan kunnolla, kun jo kuulemma vietti unettomia öitä takiani, SILTI vannotti minulle ettei halua keskustella tunteistaan ja vetäytyi kuoreensa, nyttemmin pisti eston minulle netissä etten voisi enää kirjoitella, toivotti onnea ja menestystä avioliittoon vaikka en ole edes menossa naimisiin enkä naimisissa, mistä lienee päähänsä senkin saanut et olisin jostain muusta tykännyt enemmän. Toisaalta sanoi ettei halua olla kanssani yhdessä, toisaalta ikävä kova... en itsekään tiedä mitä tehdä... pitää vissiin antaa aikaa, en ahdistanut nurkkaan et siitä ei varmasti ollut kyse.... Huoh, ota nyt sitten selvää noista, oikukkaita ovat joten pieni varoituksen sana........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391