muuten sanoisin sinulle kuinka paljon olen ihastunut sinuun P.olet ihana ja mielenkiintoinen,kumpa tuntisit samoin vai oletko sinäkin ujo?t:S
olen liian ujo
15
414
Vastaukset
- kumpa olisit hän
Kyllä olen tosi ujo ja ajattelen sinua jatkuvasti. Tule vaan rohkeasti juttelemaan
- saatanan nilkit
Mitä v*ttua?
- S
haist ite
- olen sinun jos tahdo
Tarkoitatko minua?
T: Pekka.- S
sinua tietenkin
- S
no,missä luuraat!
- Jooseppid
Täällä ollaan
T: Jooseppi- S
ei kun pekkaa huhuilen
- T
Minne lienee Pekka mennyt? Eikö hän ollut vakavissaan vai onko hän vain ujo? Sellaisiahan meitä on, minäkin mutta nyt Pekalla olisi mahdollisuus kokeilla päästä hieman ujoudestaan.
- todella...
sinun olisin kyllä jos vain voisin olla... ujo olen juu...
- S
miksi et voi?
- todella...
en tiedä sinusta mitään, en edes sitä missä päin asustelet, joten on vähän vaikeaa olla....?
- S
et sitten ole se jota kaipailen,hän kyllä tietää missä asun.hän unohti minut
- ei nyt auta
Ujostuttaa liikaa.
T: Pekka- S
tule vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174