kilpisjärvi-Tromssa-Utsjoki

246810

Hei!

Onko kukaan kokeillut edellämainuttua reittiä matkailuvaunulla? Tromssassa ajateltiin yöpyä leirintäalueella, mutta missä suosittelet sen jälkeen? Kuinka kauan aikaa menee Tromssa-Utsjoen välin ajamiseen, jos siis Norjan puolelta ajellaan?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen.

5

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin mummo

kyseistä reittiä menee tuhannet karavaanarit vuosittain.

Tromsasta Tenon kautta Suomeen
      Nuorgamiin (Utsjoki) n. 750 km reilu 11 tuntia
      Utsjoen kirkonkylälle n. 800 km n. 12 tuntia

Alta ja Teno ovat tietysti reitillä jo valmiiksi, mutta poikkea reitiltä vaikka Hammerfestissa tai Nordkappissa, nehän ne kai ne tunnetuimmat paikat siellä suunnalla ovat. joku on myös suositellut tietä gamvikiin maisemien takia.

• tsutsukas

Mihin vaunun kanssa kulkevan kannattaa/voi majoittua Kilpisjärvellä? Hintoja/paikkoja niukasti netisn kautta bongattavissa =P

• 246810

Itse myös tätä asiaa tutkiskelin ja löysin netistä Tundrea nimisen caravan alueen, missä myös mökkejä. Kivalta vaikutti. Sitten löysin myös sivuston, jossa kehoitettiin käymään (jos tarvista) Kilpishallissa tankkaamassa ennen Norjaan menoa, pystyi myös ostamaan kaikki ruokatarvikkeet matkalle mukaan.

Tundrean lisäksi löysin myös Kilpusjärven rekteilykeskus nimisen paikan, Kilpisjärven lomakeskus OY:n.

Itse olisin kiinnostunut, mahtaako missään Ranua- Kilpisjärven välillä olla levähdyspaikkaa, jossa voisi yön olla matkailuauton kanssa ja jatkaa siitä sitten Kilpisjärvelle?

• 10+2=11

Itse olisin kiinnostunut, mahtaako missään Ranua- Kilpisjärven välillä olla levähdyspaikkaa, jossa voisi yön olla matkailuauton kanssa ja jatkaa siitä sitten Kilpisjärvelle?

Leirintäalueet on yöpymistä varten, ai niin mutta se maksaa.

• suositan

Syksyllä on yleisten uimarantojen ja hautuumaiden parkeissa todella hiljaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe