Millainen uusi Nilon Pizzeria??

kesäinen---

Oletteko jo käyneet testaamassa uuden nilon pizzerian? Kommentteja?

54

6464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtavat pizzat

kävimme ja saimme todellakin niin hyvää pizzaa ,että tulee kyllä kantapaikka, jos samaa rataa jatkuu, pizzeria siisti, hyvällä maulla sisustettu, pizzoissa hinta-laatu suhde kerrankin kohdillaan, olemme melkein naapurista ,joten vielä paikan sijainti tuo plussaa, suosittelen

• ssss

no en kehuis.. paikka oli kyllä siisti eikä hinnat päätä huimaa, mutta ite lätty oli aika mauton.

• jj

viihtyisä paikka ja makoisaa oli pizzakin. Terassilla kelpasi hörpätä jälkiruokakahveet

• americano

luuletko olevasi parempi ihminen et osaisi itse pizzoja edes tehdä ja taidat olla aika rasistinen ihminen paikka on siisti ja pizzat on parhaimpia kuusamossa ja asiakaspalvelu on hyvä.kävimme itsekkin tänään syömässä perheen kanssa ja menemme toistekkin suosittelen kyllä tutuille ja kavereille paikkaa.on sopivan lähellä ei tarvi kauas lähteä kun on lähelläkin pizzeria.eikö ole pokkaa sanoa suoraan mitä mieltä on ihmisestä? vaan puhua paskaa selän takana. odotus aika ei ole pitkä ja osaa tehdä nopeammin kuin jossain muualla

• åpöolik

höpö höpö kirjoittelua......

• mimuri

huippuja pitsoja !!!!!!! :---) maistuu sanon minä !

• dertrkgfhjgfjkdjk

Kertokaapa osoite, niin käyn tsekkaamassa kun oon seuraavan kerran Kuusamossa. Onko pitkä matka keskustasta?

• alkuperäisväestöä

No huh huh! Pohja on kova ko kintas, normaalia pienempi koko, kinkkuananaspizzassa maistui sinihomejuusto ja sipuli.
      Kyllä Marmaris viel paras pizzeria Kuusamossa.

• voi helekutti

nilon pizzeria on naapurissa ja on tullut käytyä normaalia useammin yleensä menee 1kk pari pizzaa nykyään menee 25 kolmen viikon sisällä.
      eikähän asia ole niin ettei haukkuminen auta mitään jos kerran pizzat on parhaita
      luultavasti joku kateellinen suomalainen pizzerian pitäjä tai työntekijä on kirjoittanut
      kirjoitukseen on kaikkeen vastakohta on rapea pohja ja on isompi pizza
      ja maku on hyvä jos kinkku maistuu sinihomejuustolta niin eiköhän se ole ihan maku asia =)
      voi yrittää parhaansa itse kukin
      marmaris on hyvä kebab paikka mutta nilon pizzassa on törkeän hyvät pizzat

• I <3 pizza

Käytiin miehen kanssa ja oli todella hyvää! pohja ihanan rapea ja ystävällinen palvelu. Viihtyisä ja kodikas paikka. Varmasti käydään usein.

• poropizzaaaa

kävin tänään testaamassa nilon pizzaa ja on erinomaisen makuinen pizza oli hyvin kypsä ja täytteitä reilusti
      rahalle sai ainakin vastinetta
      on omistaja kyllä onnistunut pizza paikan aukaisemisesta
      menestyminen on taattu kun on hyvä palvelu
      tulee olemaan vakio paikka kuusamossa

• aito suomalainen

joku karvakäsi sielläkin lättyjä vääntää, jotenki ne turkkilaiset on vaan niin liuhun olosia oli miten oli.. eikö tämäkään työnantaja löytäisi ihan suomalaisia työntekijöitä?

• hah....

No senkun arvon suomalainen rotuhygienisti menee sinne tyrkyttämään itseään töihin. Tuskin kelpaat, laiska ja huono.

• poro pizza

ihmiset on kaikki erinlaisia mutta jotkut on vain ahkerampia
      niin se vain on .....
      pizzat ovat kuitenkin maukkaimpia kuusamossa

• Liinuska

Ostin 4 pizza tänään maistui erinomaiselta ja asiakas palvelu on hyvä tästä lähtien on kantapaikka

• porostopjussi

Ei ainakaa kissastop x------DDDDDDDD

• :)

Marmarikselle tullut kova vastus saa enemmän satsata ruokaan lyhyessä ajassa tullut paras pizzeria Kuusamoon

• ninni 23

olen samaa mieltä siitä että marmaris jää toiseksi pizzojen ja asiakaspalvelun suhteen nilon pizzeria on ohittanut kuusamon pizzeriat
        viime viikolla ajelin keskustassa niin ruoka paikat ihan tyhjänä kun menin nilon pizzeriaan niin oli yli puoli tuntia jonoa hyvää kannatti odottaa

• hyvääKÖ??

rapsa pizzat kävin itselle ja vaimokkeelle hakemassa (kepsua majoneesilla, tonno ananas) niin molemmilla jai lätyt syömättä. vähä sama maku kuin SIEVIN jalkineissa.

• ????????????????????

Älä jauha paskaa.

• Lisää suolaa

Sievin jalkineissa?? Niitäpä ei ole tullu maisteltua, mutta jos viitsit reseptin tänne laittaa, niin kokeillahan sitäkin pitää. Toki riippuu paljon kastikkeesta ja siitä kauanko uunissa muhii ja millä lämmöllä vai miten jalkineesi valmistit?
        Kannattaako muuten pohja irroittaa ennen syömistä?
        Kaikki ruokaisen pitää maistella ennakkoluulottomasti kaikkea.

• Kalevi. 69

Kuinka monta vuotta olet asunut Suomessa etkö ole vielä oppinut kirjoittaa Suomen kielessä pitää olla ä eikä a tai e s a a ta n a

• Aki

Tiedän paikan mistä saa Reseptin valtsun vastapäätä :)))

• .........

kuukausi sitten ostimme perhepizzan,pohja oli ok,mutta aivan liian paljon juustoa.Palautteet voi ihan hyvin käydä suoraan sanomassa tekijälle,jos ne korjaisi viat,joita täällä ihmiset valittaa.

• Zorro

Itsekin kirjoitat ja valitat tänne pizzoissa ei ole mitään vikaa ja kateellisia ihmisiä riittää Luetko kaikki kirjoitukset tästä misttä ihmiset kirjoittaa
      Pizzaa ostaessa voi ennakkoon sanoa omat toiveensa Nilon pizza on kuitenkin paras ja ei ihmisillä ole mitään valittamista

• ihmettelen1

Eikö Kuusamossa syödäkään siikaa ja muikkua?

• tittelituure1

kävin hakemassa pari lättyä, ensimmäisen ja viimeisen siitä paikasta... mauttomimmat pizzat ikinä!

• Miketson

Olen käynyt noin 10 kertaa hakemassa pizat tuosta nilolta ja kyllä pakko myöntää että kaveri tekee kerta toisensa jälkeen erittäin maukkaat lätyt. Tosi mukava heppu löytyny työntekijäksi ja toivottavasti paikka pysyy pystyssä ja asiakas määrä vain nousis. Nopeasti tekee ja nälkä lähtee. Käykää hyvät ihmiset kokeilemassa ja jos ei maistu ni on niitä muitakin paikkoja. Ite ainaki tykkään. On sen verta monenlaista pizzaa vetäny naamariin että ei tosiaankaan ole huonoimmasta päästää nilolla.

• kerrankäynyt
        Miketson kirjoitti:

Olen käynyt noin 10 kertaa hakemassa pizat tuosta nilolta ja kyllä pakko myöntää että kaveri tekee kerta toisensa jälkeen erittäin maukkaat lätyt. Tosi mukava heppu löytyny työntekijäksi ja toivottavasti paikka pysyy pystyssä ja asiakas määrä vain nousis. Nopeasti tekee ja nälkä lähtee. Käykää hyvät ihmiset kokeilemassa ja jos ei maistu ni on niitä muitakin paikkoja. Ite ainaki tykkään. On sen verta monenlaista pizzaa vetäny naamariin että ei tosiaankaan ole huonoimmasta päästää nilolla.

Vielä kun leipuri pesis kätensä tupakkatauon jälkeen... Tauko taitaa olla joka pitsanväännön jälkeen. Ihan OK pizzan kuitenkin teki.

• naapuri 1983
        kerrankäynyt kirjoitti:

Vielä kun leipuri pesis kätensä tupakkatauon jälkeen... Tauko taitaa olla joka pitsanväännön jälkeen. Ihan OK pizzan kuitenkin teki.

eikö oo muuta tekemistä kuin seurata milloin kokki käy tauolla tupakalla
        eiköhän ammattilainen osaa pestä kädet tauon jälkeen
        hiukan inhimillisyyttä
        se on paras ruoka paikka jossa itse käyn

• inhimillinen 1932
        naapuri 1983 kirjoitti:

eikö oo muuta tekemistä kuin seurata milloin kokki käy tauolla tupakalla
        eiköhän ammattilainen osaa pestä kädet tauon jälkeen
        hiukan inhimillisyyttä
        se on paras ruoka paikka jossa itse käyn

no ei osannu ei.... mutta ok pizza edelleen

• yäk
        kerrankäynyt kirjoitti:

niinpä.

• keba2
        kerrankäynyt kirjoitti:

Niimpä!

• Matti k.

Nilon helevetin hyvää pizzeria

• natasa

jos kelpa tai ei ei tarvitan paskaja puh

• derf

Hyvää mättöähän siellä on. Rautainen alan ammattilainen hoitaa homman yksin eikä valita. Marmaris tietenkin ykkönen, mutta Nilon pizza on hyvä kakkonen..

• The Best

Hyvät pizzat taas haettiin sieltä tänään ! On meidän vakio paikka ja ystävällinen palvelu.

• keba2

Ei taida olla suomessa enään paikkaa missä ei karvakäsi vääntäis pizzaa.Minä valitsen kyllä aina mielummin kotimaisen vaihtoehdon vaikka maksaisikin vähän enemmän.Saa ainakin kuitin ja tukee kotimaista työllisyyttä.

• Takkinen on ykkönen

ei pärjää mun mittarissa marmarikselle mutta voittaa pizzastopit heittämällä kaikilla osa alueilla kevyesti! Suosittelen!! :)

• Piazza

Kerran olen paikassa käynyt. En välttämättä toista kertaa. Paikka sinänsä siisti, mutta pizza minun makuuni pettymys. En moiti pizzaa, mutta jos pizzaa mieli tekee, käyn jossain toisessa paikassa. Hyvä kuitenkin että tuollainen paikka on, onnea sille.... Makuasioitahan nämäkin.

• jeböy

En ole paikkaa kokeillut mutta tulinpahan mielenkiinnosta katsomaan mitä ihmiset on mieltä. Ja mitä helv äpytystä täällä on? Kun muutamat ovat sanoneet etteivät tykkää, niin hirveät haukut saavat perään. Jos kysytään että mitä mieltä ja mielipide on että paskaa oli niin miksei niin saisi sanoa? Pitäisikö valehdella? Ja mitä tekemistä sillä on kateuden ja katkeruuden kanssa jos ei pitsa vain maistunut? Ei paikka varmaan kaikkia miellytä. Ja käyttekö itse tekopyhät aina ilmaisemassa jos jostain jäi huono maku? Taidatte jupista aivan samanlaisia nyrpeästä kassatädistä ja huonosta palvelusta jossain muualla ja äänestää jaloilla. Ihme touhua..

Minä kyllä arvostan sitäkin että joku rehellisesti on sanonut ettei pitänyt. Eipähän tule itsellä suurena yllätyksenä kun paikkaa mainostetaan netissä jumalaisena ja jos sitten jää pitsa syömättä. Ja itse pistäisin pahaksi jos pitsanpyörittäjä tupakoi jatkuvasti eikä näytä pesevän käsiään. Se mitään kyyläämistä ole.

• aaa.e

kaikkihan mielipiteen saa sanoa mutta itse käyn siellä saa hyvät pizzat ja hyvää palvelua.
        suomalaisille ei kelpaa edes ravintola työ ja joka paikassa saa kuitin jos vaan haluaa,
        eiköhän se ole ihmisistä itsestään kiinni.
        työntekijästä ei siellä voi millään lailla valittaa ja suosittelen testaamaan itse vaikka luetkin mitä mieltä muut ihmiset ovat mutta jos ei ole omaa mielipidettä niin sehän on harmi.
        olen rukalla ravintolan pitäjä
        olisin palkannut rukalle jos olisin ehtinyt
        tosi ahkera työntekijä

• jou jou

joo, jos karvakäsilätyistä tykkää niin antaa mennä vaa

• muikkupottu

Sama henkilö useamman nimimerkin takana. Ainakin seuraavis: voi helekutti, poropizzaaaa, :), ninni 23, naapuri 1983, aaa.e.

Hohhoijaa.

• aurajuusto

Ihana paikka, tykkäsin! Ja pizzantekijässä silimä lapäsi;)

• Tosityytyväinen

Kylläpäs oli hyvää pizzaa ja viihtyisä pizzeeria! Porokebab oli aivan mahtavaa, kannattaa kokeilla jos tuossa pizzeeriassa käy. Kinkku oli myös oikean makuista kinkkua, eikä pahaa makkara mäskiä mitä yleensä näkee, varsinkin turkkilaisissa paikoissa. Jos tulee kuusamossa käytyä uudelleen niin ilman muuta täällä pitää käydä syömässä.

• Entinen asiakkaasi

Pizzat ihan Ok, mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun asioin ko. pizzeriassa. Nimittäin oli pizzerian omistajalta niin töykeää kohtelua eräässä toisessa kaupassa, että menettää nyt kyllä vuosien kanta-asiakkaan lisäksi monia muitakin. Kauppiaalla itsellä oli niin kova kiire, että rupesi ylimielisesti etuilemaan toisessa liikkeessä. Ilmeisesti kauppa kannattaa niin hyvin, että asiakas ei ole minkään arvoinen myymälän ulkopuolella. Ostan ostokseni ja pitsani jatkossa eri paikasta. Kiitos ja Hyvästi!

• vaki ostaja

Onneksi ei tunne omistajaa millään tavalla niin eipä tiedä syylistääkään, ja tästä hyvin mahdollisesta keksitystä jutusta huolimatta paras paikka.

• Entinen asiakkaasi

Heh heh, oli juttu keksitty tai ei, niin kyllä keskusteluhistoriasta paistaa aika mellevästi läpi myös kauppiaan omat kirjoitukset nimimerkin suojassa tottakai.

• Amppaaaaaaaaaaaaa

Amppa on edelleen Kuusamon paras pizzeria. Nilo ja Karvaris tulevat kaukana perässä!

• amPa

ainahan se on täynnä siksi kai on niin suosittu :)))))

• juha

ettekö uskalla kirjoittaa omalla nimellä kun tällä sivustolla ollaan niin mulkvis teja et uskalla kirjoittaa vaikka koillissanomiin omaa mielipiedettänne
        mitä olette mieltä ruokapaikoista
        taas katelliset ihmiset alkaa puhumaan kun yritykset parantaa palvelujaan

• tuusamuikkunen

Yritin kerran mennä tuonne Nilon pizzeriaan syömään. Sanottiin vaan ettei ole enää pizzaa.Viereinen nainen sai varmaan viimeisen pizzan. Mitään syytä ei sanottu...oliko raaka-aineet loppu tai mikä...ei edes pahoiteltu tai tarjottu muita vaihtoehtoja.
      Ei ole enää pizzaa...Menkää pois tyyli. Jännää kaupankäyntiä.

Ja olin menossa syömään keskellä päivää, eli ei ollu sulkemisaika.

• Anonyymi

Nosto

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16