mitähän maksaa hyvä sammenmäti kotimainen
sammen mäti
9
474
Vastaukset
- tukkoa tiskiin
Lauhdealtaista kotoisin olevaa mätiä alkaa vasta saada ja hinnaltaan se on samaa tasoa kuin muiden maiden vastaava mäti, kaviaari.
- aito sammenmäti
maksaa maltaita mutta värjättyä kirjolohen mätiä saa pilkkahintaan
- namia on kyllä
Aidosta mädistä on kyse. suomalaista tulee nyt noin 30kg ja ensivuonna jo yli 100kg, joten tuotanto ei vielä päätä huimaa, hinta on kyllä kohdallaan.
Miksi sitä halvalla myytäisikään, koska aina menee markkinoille, mikä pystytään tuottamaan. - maltaita kultasuoni
- Mätitahnaa
Mikä ihme siinä mädissä on, kun siitä maksetaan älyttömiä summia.
Minua ainakin kuvottaa kaikenlainen mäti.
Paistetuissa muikuissa jos mätiä sattuu olemaan, niin en minä sitä kyllä syö.
En söisi. vaikka saisi maailman kalleinta mätiä maistaa.
Jotenkin vaan mäti ei ole meikäläisen mieleen. - ei kaikki voikaan
No sinä et selvästi ole ruokaihmisiä, suun makunystyrät on tuohesta, niin silloin jää monet herkut syömäti.
- Särkijärvi
Kalat ovat parhaita mätinä
- Anonyymi
abraham
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748