Kuinka pitkä haluaisit olla??

Tyytymätön

Minkä pituisia olette ja minkä pituisia haluaisitte olla??? Itse olen 168cm pitkä ja haluaisin olla yli 172cm.. Se on tosin vielä mahdollista koska olen nuori ja minusta pitäisi tulla 172cm pitkä mutta ei hyvältä vaikuta.., :(
Ja eniten minua häiritsee se että poikaystäväni on 177cm, tunnen olevani niin lyhyt..:((

4

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhu bbulp

Olen 176 ja olen aina ollut tyytyväinen pituuteeni, jopa nuorena.

• ölöd,fösdkl

Sama juttu, 11-vuotiaasta lähtien ollut 175/176 cm. Ei ole ikinä vaivannut pituus, vaikka esim. aikoinaan raflassa käydessä usea mies saman pituinen ja lyhyempi kuin minä. Joitain miehiä asia ehkä vaivannut; kerran jäin tanssilattialle ekan tanssin jälkeen ja noin 165 cm pitkä "sankari" saapasteli nolona pois - syynä ehkä se, että ylsi minua noin rintojen korkeudelle *LOL*. Kilot on varressa vaihtuneet laidasta laitaan tosin, mutta pituutta en vaihtaisi pois ;)

• hmm.

Olen 162 cm ja ihan tyytyväinen, en ainakaan haluaisi olla pitempi, koska on siedettävää olla pieni ja pyöreä, mutta jos olisin sekä pitkä että lihava, niin se olisi jotenkin... liian näyttävää? Ujona ihmisenä minusta tuntuisi kamalalta olla muita pitempi, vaikka joillekin se kyllä sopii, olen nähnyt upeita pitkiä & lihavia naisia, jotka ovat kantaneet kilonsa ja senttinsä ylpeänä ja pukeutuneet kauniisti.

Toisaalta voisin haluta olla myös lyhyempi, esim. 155 cm, koska minusta pienet naiset ovat söpöjä, mutta siitä tulisi jo käytännön ongelmia, kun en ylettäisi ottamaan tavaroita hyllyiltä jne.

• Tytt85.

Ite olen 174cm ja lihava, eli kai siis liian näyttävä.:D No, itellä kun ei tuon itsetunnon kanssa ole ongelmaa ja ujokin olen viimeksi ollut ehkä yläasteella, niin ei haittaa yhtään.

Tämä pituus on ihan jees. Mies on 182cm, joten meillä on just passeli pituusero. Joskus tosin tykkään olla pidempi, lempikengissäni onkin 9cm kiilakorko, joten niillä ollaanki sitten jo 183cm.:D Ja kun miehellä kans kengät jalassa niin suht samanpituisia silloin.

Toisinaan taas tulee hetkiä, kun toivois olevansa vähän lyhyempi. Mutta niitä ei tule usein, eikä ne kestä kauaa.;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe