Noniin, jos viitsisitte suositella laadukkaita gore ja kauhuelokuvia parin vuosikymmenen takaa. Mitään Saweja, Hosteleita ja Final Destinationeja ei tarvitse laittaa tähän, ne on nähty.
Tarkoitan lähinnä niitä vanhoa kunnon elokuvia tyyliin Cannibal Holocaust, Henry - sarjamurhaaja, Evil Dead ja sensellaisia. Eli vanhoja leffoja haussa.
Hyviä kauhu/gore elokuvia
5
354
Vastaukset
- keekeeeekkdddsee
Braindead (1992)
Bad Taste (1987)
Dawn of the Dead (1978)
Day of the Dead (1985)
Suspiria (1977)
Antropophagus (1980)
Tenebre (1982)
Cannibal ferox (1981) - asdggjhjklkjuyjyu
Tässä parhaimmat:
Re-Animator
Evil dead
Inside
The thing (-82)
Street trash
Murder Set Pieces
A Nightmare (Nightmare in damaced brain)
Naked Blood
Guinea Pig series
Gore gore girls
Driller killer
Bloodsucking freaks
Haute tension
Ei mitään huonoja Peter Jackson-leffoja, tai Fulcin ja kumppaneiden zombie leffoja. Argenton leffat myös eivät ole katsomisen arvoisia. - Gornokoira
Juuuhhhh.... nyt ois maratonina katsastettu suurin osa tänne listatuista elokuvista ja omiksi suosikeiksini nousivat:
(parhausjärjestyksessä)
- Inside________________Ahdistavaa ja klaustrofobista, paikoin brutaalia kauhua. Yksi parhaista
- Braindead_____________Splatteriloittelua parhaimmillaan. Jackson saisi tehdä näitä lisää niiden lotrien ja hobittien sijasta
- The Thing______________Klassikko. Jossain määrin ahdistava. Ei kuitenkaan parhautta lähelläkään - qwdefge
Mikä on parhautta? Ei ole edes suomen kieltä. Paras=parempi=parhain
- uuuggh
itse asiassa hyvä-parempi-paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717