Miehelläni tutkittiin astmaa, joten hän sai tuollaisen PEF-mittarin. Huvin vuoksi puhalsin siihen itsekin, ja tulos oli 250. Olen puhaltanut jo monena päivänä ja aina tulos on noin 250. Mies sanoi, että pitäis mennä lääkäriin. Ei mulla kuitenkaan ole mitään astmaan viittavaakaan kun noita oireita lueskelin. Eikä astmaa ole koskaan epäiltykään. Voiko noin huono PEF-arvo kertoa muustakin viasta kuin astmasta??
PEF-arvot 250
Nonoo
4
6000
Vastaukset
- ehkä?
COPD. Poltatko?
- lääkäri varmista
Oletko pienikokoinen? Pienellä ihmisellä keuhkot ovat pienemmät ja PEF-arvot myös pienemmät ihan ilman astmaa.
- Astma
Vaati opettelua, että PUHALTAA OIKEIN!
jos ei hallihe puhaltamista kunnolla niin ne arvot jää aina matalalle! :D
-Olisi sinulla oireita, jos jotakin olisi, joten turha huolia! - moitsi
astma-arvoni ennen lääkettä vain 200 ja olen 75 vuotias.vaikeuksia hengitellä nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306