olen kyllästynyt kuuntelemaan kun aina vaan kaikki valittaa pikkuasioista. itselläni on ollu aika huono elämä, mutta olen oppinut että vähästäkin kannattaa olla iloinen. isälläni on ollut alkoholi ongelma niin kaun kuin muistan. olen saanut kuunnella jokaisena yönä vanhenpieni riitelyä, kun asuin kotona. isäni haluaa usein avioeroa humalassa, mutta onneksi he ovat edlleen yhdessä. veljeni pitivät aina äitini puolia. siksi isäni yritti kerran jopa puukottaa yhtä veljistäni. pikku hiljaa me lapset aloimme lentää pois pesästä. vanhin veljistäni asuu kaukana ja vierailee vanhempieni luona noin kerran kuukaudessa kuuden päivän ajan.vuosia kuluu tavalliseen tapaan. vanhimmalla veljelläni ilmenee mielenterveys ongelmia. hän oli lähellä tappaa isäni.. onneksi ei siinä onnistunut. hän joutui hoitoon. tällä hetkellä viettää normaalia elämää tai ainakin yrittää. veljeni ja isäni ovat minulle todella rakkaita vaikka toisaalta vihaan heitä. asun yhdessä poikaystäväni kanssa ja koitan olla iloinen siitä, että hän ei ole juoppo ja että meillä on kaikki hyvin vaikka välillä menee päin mäntyä... ILOITKAA PIENISTÄKIN ASIOISTA!!!!!!!
Kumma kun kaikki aina vaan valittaa...
4
638
Vastaukset
- iloitsija
Mä iloitsen ettet kirjottanut enempää.
- ei vittu
"iloitsija " ja "alkoholisti" turpa kii.jos ei kiinnosta nii ei pitäs alkaa tommosia kommentteja kirjottaa.pitäkää omana tietonanne.vituttaa tommoset kusipäät.
- alkoholistin tytär
Etkö nyt parempaa tarinaa keksinyt lapsi pieni? Yks sun toinen yrittää tappaa toisensa, mielenterveys on mennyttä vähän jokaisella mutta on se ihanaa kun ne ei oo eronnut. Oi mitä onnea. Haloo pahvi!
- memma
Jos olet järkevä aikuinen (itse olen yli 40-v.) et puhu noin. Tiedän tosiaan, että monella nuorella elämä voi olla tosi vaikeaa, vaikka nykyään kuvitellaan että on kaikkea. Se vaan on niin että heidän ikäpolvensa vanhemmista monetkaan eivät ole osanneet antaa sitä turvaa ja rakkautta lapsilleen, niin ettei heidän tarvitse sitä tuskaansa huutaa kuka missäkin muodossa. - Puhun kokemuksesta laajan ystävänpiirin ja työni puolesta. Tiedän myös alkoholiperheen tuskat.
Monet vanhemmat ovat eläneet kuin uutta nuoruuttaan, kulkien, eläen itsekkäästi ja unohtaen ne lastensa tarpeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687