Oppisopimuskoulutus lähihoitajaksi

mami19

jotkut ihmiset on puhunut että kajaanissa on huonot mahdollisuudet tähän. onko totta? mihin täällä pääsis parhaiten, jos joku semmosia paikkoja tietää?
ja voiko vaikuttaa omiin työvuoroihin millään tavalla esim että haluis iltatöitä kun on pieni lapsi kotona yms..

kaipaisin niin kovasti töihin ja opiskelemaan että! ja tässä ois nyt semmonen tilaisuus että voisin iltatöitä tehdä ku mies on kotona. lasta en laita päiväkotii ku on vielä nii pieni. ja noi maksut...

1

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelijan äiti

En tiedä Kajaanista mikä tilanne, mutta ekaks sun pitää hommata työpaikka, työnantaja, joka haluaa ottaa sut oppisopimukseen. Otat myös yhteyttä oppilaitokseen, lähes kaikissa on nykyään oppisopimuskoulutus.
      Työvuoroista en tarkemmin voi sanoo, mutt lähihoitajaopiskelijat työskentelee 2 vuorossa, sekä viikonloput. Periaatteessa samoin kuin valmistuneet,mutta 85% työajasta. Yövuoroja ei pitäisi olla kouluttamattomalle. Tarkemmin työvuoroista kannattaa keskustella työnantajan kanssa.
      Mun mielestä just lähihoitajakoulutukseen on oppisopimus paras! Näkee heti mistä on työssä kyse, ja oppii asiat paljon paremmin kun heti pääsee ne käytännössä näkemään ja opettelemaan. Päiväopetuksessa olevat opiskelijat on ihan avuttomia ja arkoja, ja kauhistelevat vanhainkodin arkea (vanhusten suusta voi tulla ihan mitä vaan!!). Tsemppiä sulle, toivon että onnistaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40