Seuraa kahvilasta

.HappeeNy.

Voiko kahvilasta löytää seuraa ? Tätä asiaa olen joskus miettinyt... luultavasti kyllä !! Ilman muuta voi !! Minä ainakin annan oman panokseni esim. mukavaksi juttuseuraksi :)

Niin... miksi ei kahvilasta voisi, vaikkapa tavata jonkun uuden ihmisenkin. Ihmisiä pitäisi kannustaa huomattavasti, enemmän käymään kahviloissa ( seuranhaku tarkoituksessa ). Kahvista ei tule krapulaa ja ihmisetkin, ovat enemmän omia itseään- selvinpäin.

Mutta... kukapa sitä kahvia viitsisi litrakaupalla ryystää. Ehkäpä sitä voi välillä muutaman lasin hörppästä, vaikkapa mehua tai vettäkin. Tavallisestihan kahvihetki kestää ainakin itselläni noin 15- 20 min. Jonkun lehdenkin voin lukea ja omenapiirakkaakin syödä. Siinä ajassa harvemmin kerkeää keneenkään tutustua. Tarkoitan siis jos paikalla ei sattunutkaan, olemaan ketään mielenkiintoista ihmistä.

Kahvilassa täytyisi hieman istuskella... tosiaan, ihan kirjaimellisesti. Vaikka tunnin verran. Tässä ajassa ulko- ovesta voisi hyvinkin astua sisään, vetävän näköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.

Mitäs sitten ? Onko paikallisten normien mukaista ryhtyä iskemään kahvilaan tullutta naista ? Hän on esim. tullut sinne rauhoittumaan kiireisen työpäivän jälkeen. Vastaanpa itse tähän omaan kysymykseeni: Ilman muuta häntä voi yrittää iskeä. Mutta täytyy myös osata tunnistaa jos asialle ei löydykkään ns. " nostetta ".

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helokki

Aina voi tarjota santsikierroksen ja hyvää juttuseuraa. Pitääkö päällimmäisenä ajatuksena olla nimenomaan pöksyihin pääsy? Musta on mukava tutustua uusiin ihmisiin kahvilassa istuskellessa mutta eipä ole koskaan kukaan muu tullut halaistua sanaa sanomaan kun muslimipojat.
      Ja juu, itse olen kyllä tehnyt aloitteita ihmisiin tutustumisessa.

Eli periaatteessa parin löytäminen ei katso aikaa taikka paikkaa vaikka täällä Suomessa onkin otettu sotilaallisen jyrkkä mentaliteetti että sutinaa harjoitetaan vaan baarissa ja työpaikalla, mutta työpaikalla siitä pitää tuntea syylisyyttä.

• näinkö on

mutta kuuluuko tämä normaali kotimaiseen kansanluonteeseemme?perusjurotus ja hiljaaolo perussuomalaista?!

• päiväkahvit

Minä en ainakaan viitsi vieraille höpistä ilman tositarkoitusta, eli pöksyihin pääsyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57