Tietääkö kukaan valmistetaanko/myydäänkö uusia Yki Nummen Taifuuni-valaisimia? Vai saako niitä vain antiikkiliikkeistä, kirppareilta tmv. ? Ja minkähintaisia ne ovat?
Yki Nummen Taifuuni-valaisin
5
1643
Vastaukset
- ykinummi
Askossa ainakin näin uutena hintaan 350e. Itseltäni sellainen löytyy ja voisin myydä sen hintaan 175e.
- YKI fani
ASKO myy parhaillaan kanta-asiakas tarjouksena Taifuuni-valaisinta alle kolmen sadan.
- designhirmu
Huutokaupasta irtosi jollekin juuri 55 eurolla
- Yki-fani
On ilmennyt, että valaisimen suunnittelija onkin Yrjö Harsia.
Ihan uskomattomalta tuntuu, miten tällainen on mahdollista...
Useassa paikassa; mm. Kodin1, Anttila, laatuvalaisin.fi myy valasinta Yki Nummen suunnittelemana.
Yki Nummen valaisimien uudelleentuotannosta vastaava Innojok tiedottaa Taifuunista verkkosivuillaan:
http://innojok.fi/uutiset/index2.php?sivu=236 - Taifuunia halunnut
Itsehän olen himoinnut moista möllykkää keittiöön jo pitkään, kunnes viimeinkin löysin budjettiin hyvin sopivan hintaan 249€ Sähkötalon verkkokaupasta;
http://verkkokauppa.sahkotalo.fi/product/57/taifuuni--valaisin
Hyvin tyytyväinen olen valaisimeen, tilaus onnistui hyvin vaikka kauppa onkin aika uusi (?) en itse ainakaan ole aiemmin kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144