Pari minun kaveria väittää et Z-lähijuna kulkee väliä Helsinki-Kouvola ja toinen kaveri väittää että Z-juna kulkee kahta reittiä. Helsinki-Lahti ja Riihimäki-Kouvola.
Heidän mielestä minä olen väärässä vaikka olen sanonut oikeen eli Helsinki-Lahti. Olen näyttänyt kaikki mahdolliset linkit mutta ne ei vaa usko. Olenko minä oikeassa että Z-lähijuna kulkee reittiä Helsinki-Lahti? Haluan kysyä täällä että voin sitte näyttää nämä vastaukset niille.
Z-juna
FinlandJunior
1
275
Vastaukset
- Lahtelainen
Joskus menee Kouvolaan asti. Itse en tosin ole eksynyt sellaisen Z junan kyytiin, kuin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184