Cayennepippuri on paljon suotuisia terveysvaikutuksia, erityisen hyvä se on sydämelle. Sen tiedetään jopa pysäyttävän sydänkohtauksia. Toinen hyvä sydämen ja verenkiertoelimistön vahvistaja on tietenkin valkosipuli, mutta cayenne on vielä voimakkaampi.
"In 35 years of practice, and working with the people and teaching, I have never on house calls lost one heart attack patient and the reason is, whenever I go in--if they are still breathing--I pour down them a cup of cayenne tea (a teaspoon of cayenne in a cup of hot water, and within minutes they are up and around)." Dr. Christopher
http://www.shirleys-wellness-cafe.com/cayenne.htm
google-kääntäjällä:
http://translate.google.com/translate?sl=en&tl=fi&js=n&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http://www.shirleys-wellness-cafe.com/cayenne.htm
Cayennepippuri ja valkosipuli sydämelle
9
4408
Vastaukset
- jipjip58
Yes, näin on. Olen käyttänyt seuraavaa "koktailia" jo joitakin vuosia. Aamulla lusikallinen ceylonin kanelia sekoitetaan lusikalliseen hunajaa ja joudaan haalean veden kanssa. Seuraavaksi piimälasilliseen t-lusikallinen raastettua inkivääriä, kurkumaa ja 1/4 lusikallinen cayanne-pippuria. Tietenkin kannattaa ennen tätä sekoitusta syödä aamupala, ettei ärsytä liikaa mahaa. En ole ikinä ottanut influenssa piikkejä ja sairastelen erittäin harvoin.
- 1+19
Pysäyttävän sydänkohtauksia!?! No en itse menisi heittämään hjärtaslaagilaiselle lusikallista cayenneä suuhun. Missä on lähdekriittisyys?
- antiskeptic
Missä on skeptisyys koululääketiedettä kohtaan? Se loistaa poissaolollaan kun taas "kaikki" hutkivat meitä luontaistuotteiden käyttäjiä kuin vierasta sikaa. :(
Jos et usko mihinkään niin voisitko yrittää olla pilaamatta muiden keskusteluita asiasta? - Hihhulit.
antiskeptic kirjoitti:
Missä on skeptisyys koululääketiedettä kohtaan? Se loistaa poissaolollaan kun taas "kaikki" hutkivat meitä luontaistuotteiden käyttäjiä kuin vierasta sikaa. :(
Jos et usko mihinkään niin voisitko yrittää olla pilaamatta muiden keskusteluita asiasta?--Jos et usko mihinkään niin voisitko yrittää olla pilaamatta muiden keskusteluita asiasta?--
Sinun mielestäsi siis vaihtoehtoilijoiden pitäisi saada levittää väärää tietoa ilman että kukaan puuttuu siihen.
- mutakuono
Onhan tuosta cayenen käytöstä tutkittua tietoakin jos haluaa hakea niin tietoa kyllä löytyy ja kokemusta niiden käytöstä myös. Ei kannata mennä tuomitsemaan jos ei itse ole kokeillut. Muissakin mausteissa on hyviä terveysvaikutuksia eikä niistä tule niitä mielettömiä haittavaikutuksia kuten yleensä lääkkeestä kuin lääkkeestä tulee. Ottaen tietysti huomioon ettei ole jollekin mausteelle allerginen ja kohtuus myös mausteiden käytössä. Kannattaa kokeilla ennenkuin antaa tuomionsa. Kas kun mausteita ei voi patentoida niin niitä pitää sitten mollata että "lääkekäyttö" vain lisääntyisi ja haittavaikutukset sen myötä.
- tietoa-on
Muutama päivä siten otti sydämestä. Nielin ruokalusikallisen vettä johon olin sekoittanut chayenne-pippuria. Ei kestänyt varmaan minuuttiakaan niin jo loppu oireilu. Nähty ja koettu on.
- Anonyymi
Toimii mullaki. Oli pumppukipuja nii laitoin haaleaan veteen cayennea teelusikallisen ja join, auttoi melkein samantien. Äitiki ottaa cayennejuomaa jos heikko olo ja rinta kipee.
- RuokavalioNtärkeä
Minulla oli voimakasta ajatuksen kulkua ja halu tehdä jotain mitä en ajatellut tekeväni ja tulin kotoin ja jatloin chili soppani syömistä ja mieleni ja ajatukseni ovat taas tasaisia.
- ergtyeh
Cayennepippuri sopii myös hemostaatiksi eli runsaasti vuotavaan haavaan reilusti laitettuna pysäyttää verenvuodon, tietääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717