Turkki/Side

mmatka

Olen lähdössä viikoksi Turkkiin, Sideen. Onko kellään kokemuksia paikasta? Hintataso, hyvät ravintolat ja ne mitä kannattaa välttää, entä shoppailu? Lisäksi pohdituttaa se,että vaihdanko rahaa vai maksaisinko osan esimerkiksi kortillla..

4

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiinnosta

kurja paikka ja kierrän kaukaa. Jos olet vielä nainen niin olet oikeasti pulassa.

• side <33

Side on ihana paikka! :) Ruuat, juomat ja shoppailu edullisia. Ravintoloista en pahemmin tiedä, koska meillä on ollut all iclusive-hotelli. Maksamme yleensä käteisellä, vaihdamme suomessa vähän liiroja mukaan, mutta enimmäkseen euroja käytämme.

• timopirjo

Side HYVÄ mesta 2vk oltiin.Hotelli oli Cat Garden .Hienoa olla siellä...suosittelen.Myös meriretki hieno.Sieltä voi mennä laivalla Marmarikseen ja tulla Sideen takas bussilla. Ei ole kallis paikkaa.Mene ihmeessä!!!

• SilläSide

Olimme syys-lokakuun vaihteessa Sidessä, Sellainen kebab paikka kuin Cihan, voin suositella, söimme ruukku-kebabia, joka oli todella hyvää ja samalla kadulla toinenkin kebab-ravintola todella hyvä noin 60 liiraa maksoi juomineen kahdelta hengeltä ja tuli todella kylläiseksi. Rannan ravintoloista meillä huonoja kokemuksia, tulimme huijatuiksi siellä, hinta ei ollut lähellekään sama mitä ruokalistassa luki.

Rauhallinen paikka, sopii hyvin lapsiperheille ja varttuneimmille.

Rannat on ihanat, pehmeää hiekka ja ei äkkisyvää, rantatuolit ja varjo noin 10 liiraa kahdelta. Paikka ehkä vähän kalliimpi kuin Alanya, sellainen kauppa kuin Future, sielä saimme laadukkaita farkkuja ja huppareita nuorille, hinta ei kyllä ollut halvimmasta päästä. Vaihdoimme rahaa vaihtopisteissä kurssi oli 2.2 eli 150:llä eurolla sai 330 liiraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51