asennus apua

hiivatinsteam

joo eli n.2,5vk päästä (5.8)saan uuen näyttiksen (HD 6950) ja tarttisin asennus apua ku vanhemmat jotka osaisi jtn niin ovat poissa ja joudun itse asentamaan tämän joten olisiko mtn apua kun itse olen aika poro peukalo näissä asioissa

4

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttis

älä tee mitään ite vartu kun vanhemmat tulee kotiin ihan oikeesti tarkotin ihan oikeesti

• hiivatinsteam

siis niinkuin tarkoitan sitä että tunnen näyttiksen korttina melkein yhtä hyvin kuin omat taskuni (joista 99,99% on tutkimatta) niin tiedän miten ottaa sen pois ja laittaa uuuden paikalleen mutta mietin vain että onko jtn TOSI tärkeätä piuhojen lisäksi mitä pitää muistaa?

• kyllä se siitä

Eipä siinä muuta kuin että käsittelet sitä varoen. Pidät kiinni reunoista ym kohdista eikä suoraan piirilevystä.

Sammuta ensin päävirta koneesta ja koppa auki.

Maadoita sitten itsesi purkaaksesi mahd. staattisen sähkön koskemalla jotain suurta metalliesinettä, tiskiallas ym. esim.

Katso että ohjain mahtuu hyvin paikkaan ja työnnä se varoen paikoilleen siihen pci.e paikkaan.

Laita näytönohjaimen molempiin lisävirta paikkoihin piuhat kiinni ( pci-e 6 pin 2 x ) HUOM ehdottomasti molemmat tarvitaan. Ei kompromissejä siten että jos vain yksi löytyy niin laitat vain sen toisen kiinni.

Sitten virta päälle ja kone käyntiin. Käynnistys saattaa kestää hiukka normia kauemmin kun uusi osa on nyt paikoillaan ja bios tunnistelee sitä. Eli älä säikähdä sitä.

Lataa ja asenna uusimmat näytönohjain ajurit suoraan AMD.n sivuilta.

Käynnistä ajurien aesnnuksen jälkeen kone uudelleen ja kas,, homma on valmis.

• hiivatinsteam

kiitos avusta enköhän näillä pärjää nyt ainakin hetken ja sitten kun vanhemmat lähtee niin allnightalong lanit eli kiitos avusta :DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe