Lisää lähtijöitä

nääsville nääs

Taitaa olla viime kauden valmennusportaasta uusi lähtijä ilveksestä.

9

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nääsvillen parooni

Oisko Hiitelän Seppo. Näin olen kuullut huhuja.

• Kaikkea kanssa

Loistava taistelija Mikke Levo menossa KHL..n.. riveihin..voiko olla totta? Eikö Ilves tajua tällaisen pelaajan arvoa..pitääkö kaikista luopua. Kuitenkin alle kuudensadan tehokkaimman pelaajan joukossa viime vuonna A:ssa!

• ei ipanmies

Kaikilla on tavoite ulkomaille ,jos vähinkin homma kulkee. Ei se sen ihmeellisempää ole
        Jaa että Ilves pystyisi tarjoamaan saman nipun rahaa kuin KHL?
        Älä vaan kuvittele ,jos seuralla on 2 mil. velkaa valmiina.
        Silloin lähdetään kun joku tarjoaa tililä, turha odotella muuta.
        Jos poika on lähdössä ,niin onnea hänelle. Vittuako tollasessa rupusakissa on ,jos meinaa rahastaa loppuelämäntilin itselleen.
        Ilveksessä se ei onnistu

• Pahus sentään

Harmi että loukkaantui HPK - ottelussa. Joku kai harmistui suunsoitosta, kuka tietää, tosin Ilves on sen jälkeen päässyt taas voittojen tielle taas!

• Hyvä Ilves

Joo , vahvasti pelaa Ilves . Ei ole kuin viimeisenä sarjassa

• Olen ymmällä

Mutta missä on Mikke Levo? Eikö kuuluisi olla liigan mukana , eikö pelaa Lekissä Mestiksessä? Paikallisuutisten mukaan nautti palkkaa Ilveksessä! Onko joutunut takaisin pelaamaan A-Junnuissa? Ei varmaankaan tarvitse alistua pelaamaan nuorempiensa joukkueessa. Tällaisten ikuisuuden lupausten on ehdottomasti saatava pelata parhaassa A-luokassa. On osoittanut pelaajataitonsa kun antoi Ville Niemiselle turpaan...täytyy ihmetellä että ei anneta pojalle mahdollisuutta oikeasti tuoda kykyjään esille!

• niin olen minäkin

Joo Ville kärsii vieläkin vaurioista mitä Ilveksen poliisi Mikke antoi Villeä korville.
        On se kovanyrkkinen kaveri

• Ja taas..

Kyseinen kaveri kunnostautui taas A-junnujen riitapukarina 20.12 Tapparaa vastaan. Huhujen mukaan potkittiin aikanaan Tapparasta eikä tunnu katkeruus hellittävän. Tietysti maajoukkueringeistä putoaminen on vaikuttanut myös ja tuonut junnuaikojen räkänokkatavat esille. Kyseisellä kaverilla tuntuu olevan paljon hampaankolossa Tapparaa vastaan. Suunsoitolla ja nimittelyllä kunnostautunut räkänokkateini ei kuulu kaukaloon, voisi kokeilla tapojaan vaikka siinä kuuluisassa suomalaisessa " Nakkijonossa", ei tarvitse ihmetellä jos ei kelpaa LeKiinkään.

• vhaaaa

Ilves-Tappara 5-3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58