Flagyl comp+ Masennus

Ei jaksa masennusta

Mulla hiivakierre ollut jo vuosia olen 27v. Lääkäri määräsi 10 päivää Flagyl comp puikkoja....6päivää mennyt ja muutaman päivän ollut todella nihkeä ja masentunut olo...enempää en tätä kuuria jatka...

Suosittelen laittamaan Bulgarian jogurttia toosaan heti kun huomaa, että tulehdus on alkamassa...se toimii helevetin hyvin!!

5

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuun saakka

Flagylin sivuvaikutuksina ei ole havaittu masennusta joten oireesi ei ilmeisesti johdu lääkkeestä. Kuuri on syytä käyttää keskeytyksettä loppuun saakka ettei hiiva palaa takaisin liian lyhyen kuurin vuoksi.

Tuollainen jukurtin kanssa pusaaminen on turhaa kun on saatavissa siistejäkin hoitotapoja maitohappoa sisältävissä reseptivapaissa lääkkeissä. Kun sain pahan hiivatulehduksen parannettua Flagyl-kuurilla, olen käyttänyt ajoittain ennakkotorjuntana yhden "pruutan" Lactal Balans geeliä (muitakin vastaavia löytyy). Jos tulehdus pääsee jo alkamaan, maitohappo ei todennäköisesti enää pysty sitä parantamaan. Ennakkohoitona se on tehokasta jos emättimen pH ei ole kunnossa.

• ,

Kuuri loppuun! Ei kys.lääke aiheuta sivuv.depressiota, se johtuu nyt ihan jostain muusta.

• Jepa

Mulla on kans ollu hiivakierre jo 3 vuotta. Nyt vasta gynekologi otti tosissaan...kai tästä sitte jotain tutkimuksia aletaan tehdä.
      Flagyl comp vei multa viime syksynä hiivan pois 3 kuukaudeksi, joten toimii paremmin kuin flukonatsoli, jolle monet hiivat on luonnostaan resistenssejä (on siis olemassa muitakin kuin Candida albicans). Harmi vaan että se on ainut nystatiinia sisältävä emätinpuikko, muut on poistuneet markkinoilta.

Ei toi lääke mitään masennusta aiheuta, senhän nyt sanoo pakkausselostekin.

• Anonyymi

Minä sain Flagylistä myös masennuksen kaltaisia oireita

• Anonyymi

Sain myös flagylista 5 päivän kohdalla pahoja masennusoireita, jopa itsetuhoisia ajatuksia.
      Lopetin käytön niin kolmen päivän päästä oli taas normaali olo. Ei pakkausselosteessa välttämättä lue kaikki haittavaikutukset kun niistä ei aina ilmoiteta oikealle taholle/ollut samaa oireitta tarpeeksi monella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe