Mikä ois pärnuussa hyvä keskusta hotelli? Kannattaako ottaa pakettimatka vaiko itse hommata matkat ja hotelli? Siis pärnuuseen.
Pärnu
5
237
Vastaukset
- hei
Riippuu vähän siitä, mitä odotat. Oma majoitus on mukava, mutta sitten teet aamupalasi itse. Ns. keskustassa on hotelleja, majataloja (külalistemaja), hostelleja ja vuokratavia huoneistoja.
- Lomalle
Minkähänlainen on hotelli pärnu?
Oiskohan siellä mukava asustaa?
Muita hotelleja pärnuusen keskustassa, oisko vinkkejä?
- kävi jä
Kahdestaan pakettimatka on edullinen yleensä. Ihan sydänkeskustassa on tietysti hiukan kalliimpaa kaikki. Tosin ei tallinnan hintoja sentään.
Riippuu mitä haluaa. Itse ns. vain nukun hotskussa joten Hommiku hostel tai Aleksandri on suosikkejani. Hommiku vaatimaton hostelli tosiaan mutta jääkaapit ja paistinpannut on ja city baari vieressä josta saa ruokaa jos ei viitsi itse laitella. Aleksandri myös perusmesta, rokki- mopohenkinen, ruoka tosi hyvä hinta- laatu. Mutta jos hotellilla vaan aiot oleskella niin nämä ehkä ei ole sopivia tukikohtia. Itse olen aina varannut matkat ja majapaikat erikseen mutta käyn usein ja on noita erilaisia bonus- ja lahjakortteja aina. Ja kuljen omalla autolla. Pärnuhotelli on ihan ok perushotelli sekin. - tete100
Edullinen ja kiva hotelli rannan lähellä, 5-10 min. kävelymatka keskustaan: http://www.soprus.ee/fi/kaksi-paeivaeae-kahdestaan.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184