eli jos olen tallettanut nordnetiin vaikkapa 1000e, ostan esim tänään aamulla osakkeita x koko rahalla.sitten myyn kyseiset osakkeet iltapäivällä pois hinnalla x.
käytettävissä olevissa varoissa ja saldossa näkyy myynnin jälkeen kyseinen summa,mutta onko se samantien käytettävissä uudestaan esim toisten osakkeiden ostamiseen?
vai pitääkö siinä odottaa ne 3 päivää että osakkeiden myynti-ja ostotapahtumat varsinaisesti kirjautuu?
etten vaan lainarahalla rupea vahingossa pelailemaan.
toivottavasti joku ymmärtää mitä haen takaa.
Nordnet käytettävissä olevat varat
mievaan
1
2605
Vastaukset
- näin täällä
Moi,
Olen vasta vähän aikaa ostellut Nordnetin kautta osakkeita. Piensijoittajana olen siis noviisi. Tein alussa sen virheen, että ostin samana päivänä lisää osakkeita, vaikka olin juuri myynyt toisia pois. Silloin totetui tuo lainarahalla myymiseni. Minulle tuli jotain korkomaksuja välittömästi.
Nyt jatkossa odotan kiltisti, että nuo 3 päivää menevät umpeen. Oppirahat olen maksanut ja edelleen kyllä kiinnostaa piensijoittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256