Hellän seksin salat!

hellyys

2

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seminaari2012

Eräänä kotiläksynä perhe-elämän seminaareissamme on se, että pyydämme aviopareja kirjoittamaan paperille eräitä asioita omasta sukupuolisuhteestaan, ja sitten keskustelemaan niistä keskenään. Jotkut ovat kirjoittaneet meille jälkeenpäin, että "noista kahdeksasta kysymyksestä keskusteleminen avasi uuden vaiheen meidän sukupuolielämässämme..."

1. Puolisosi tekee sukupuolisen kanssakäymisenne aikana varmasti jotain sellaista mistä erityisesti pidät. Mitä? - Voit mainita parikin seikkaa. (Kun joku tekee jotakin oikein, häntä tulisi rohkaista jatkamaan!)

2. Voitko mainita sukupuolisesta kanssakäymisestänne yhden kumppanisi tekemän asian mistä et erityisemmin pidä tai nauti? (Selitä lyhyesti miksi et.)

3. Milloin tai millä tavalla saat sukupuolisesta kanssakäymisestänne eniten mielihyvää?

4. Teetkö sukupuolisessa kanssakäymisessänne jotain mikä näyttää tuottavan puolisollesi erityistä mielihyvää?

5. Onko jotain mistä itse pidät, mutta mistä puolisosi ei näytä pitävän?

6. Miten usein haluaisit olla sukupuoliyhteydessä? Miten usein puolisosi näyttää sinusta haluavan?

7. Milloin haluaisit mieluiten olla sukupuoliyhteydessä? Milloin vähiten mielelläsi?

8. Mistä pidät sukupuolisessa kanssakäymisessänne eniten? Mistä vähiten?

• Koska kirjoitit juuri tälle palstalle, halusit varmaan sanoa, että nuo ohjeet ovat hyvin universaaleja ja soveltuvat erinomaisen hyvin myös homopareille kuten minulle ja kumppanilleni. No, me olemme "vain" rekisteröidyssä parisuhteessa, mutta luultavasti jaamme kanssanne suurimman osan arvoista, kuten ihanteen uskollisuudesta, lämmöstä, rakkaudesta, keskinäisestä ymmärtämyksestä ja toinen toisensa kunnioittamisesta.

Ohjeet ovat siis mitä mainioimmat ja on hienoa että meillä on enemmän sitä mikä yhdistää kuin sitä mikä erottaa!

Toki kannattaa harkita, ottaako ohjeet teoksesta, jossa uskotaan puhuviin käärmeisiin, itsestään syttyviin pensaisiin, globaaliin tulvaan, auringon pysymiseen paikoillaan määräajan ym. satuihin jotka eivät tietenkään ole totta. Mutta kun otatte tämänkin askeleen ja vapaudutte tarujen ja legendojen aiheuttamista turhista peloista, saatte elämäänne vieläkin lisää mielekkyyttä, nautintoa ja syvyyttä. Huomaatte, että moraalinne ja etiikkamme ei kärsi vaan täydentyy siitä, kun niitä ei ohjaa helvetin pelko tai palkonnin toivo.

Hienoa, jatkakaa samalla tavalla niin hyvin käy! Koskaan ei ole liian myöhäistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40