Ihanaa täällä Asehörhöillä ja provoilla kun saa huomiota!!!!
Olen niin asiallinen aseiden vastustaja että vamasti minun asehörhöilyni huomataan ja joskus vielä muistetaan kuinka HÖRIS olinkaan!!!!!
Jumalainen Höris
4
108
Vastaukset
- Aamen, aamen,
aamen!
- Höris Lötkö
Olen täällä taas muistuttamassa kuinka sekaisin olenkaan kun rikolliset ampuvat toisiaan enkä tajua erottaa tapahtumia ampumaharrastuksesta, YHÄHÄÄÄÄ!!!!
- Hjördis täällä
Ja tulen kirjoittelemaan täällä hörhöilyistä, sikäli kun golfin peluustani ennätän.
- P_I_I_S
Kirjoittelempa täällä toisten harrastus alueella omia mielipiteitäni, joilla maailma pelastuu. Tulevaisuuden elämä on ruusuilla tanssimista, kaikki on kavereita keskenään, kenenkään ei tarvitse käydä töissä tai kouluissa kun elämä on yhtä pumpulia. Maailmasta loppuu sodat ja erimielisyydet, kaikki eri uskonnot sopeutuvat keskenään ja kaikki vain ja ainoastaan MINUN ansiosta, koska älyän täällä pilkata toisten harrastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112