linux on saatanasta!

uskova isä

seurasin poikani toimia tässä. ennen niin normaali ala-asteikäinen poikani päätti asentaa koneelleen linuxin. sen jälkeen onkin ollut yhtä alamäkeä. tutustuin linuxin lähdekoodiin ja sehän on täynnä kiroilua.

viimeisimpänä poikani asensi koneelleen jonkun tekstipelin nimeltä perl.
katsoin miten poikani siinä loi olioita siunaamalla ne.
olen pojalleni opettanut että vain jumala kykenee ihmetekoihin, mutta nyt linuxin vuoksi poikani alkoi tekemään vastaavaa.
pelkäsin niin kovasti että poikani tekee muitakin ihmetekoja. alkaa kävelemään vetten päällä pilkkireissuilla. tai jopa muuttaa vedet viiniksi. päätin sitten poistaa poikani koneelta linuxin ja heittää asennusromput kartanolle.

66

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "....tekstipelin nimeltä perl."

REPS!

:DDDDDDDDDDDD

No sellainenhan se tavallaan onkin.

• Perlisti

Heti ensimmäisenä vastaamassa omaan viestiisi?

• linkku-urpon
        Perlisti kirjoitti:

Heti ensimmäisenä vastaamassa omaan viestiisi?

sanakirjasta : perl, se on latinaa ja tarkoittaa " tuota en vielä ossaa "

• Hekoheko
        linkku-urpon kirjoitti:

Oletko aina noin vitsikäs?

• linkku-urpon
        linkku-urpon kirjoitti:

sanakirjasta : python, se on latinaa ja tarkoittaa " tuotakaan en urpo vielä ossaa "

• Ron PERLman
        linkku-urpon kirjoitti:

Älä turhaan lausu herrasi nimeä

• vittupäänatsisikahom
        Ron PERLman kirjoitti:

Älä turhaan lausu herrasi nimeä

HAISTA PASKA

• linkku-urpon
        vittupäänatsisikahom kirjoitti:

HAISTA PASKA

sanakirjasta : java, se on latinaa ja tarkoittaa " totakaan en urpo vielä ossaa "

• jojjojojo

Windows on perseestä!
      Muuttaa näytönkin siniseksi...

• Minulla upuntu muutti näytön mustaksi.

• hanna hki (vihr)
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Minulla upuntu muutti näytön mustaksi.

ootko joku v*tun rasisti kun sulla on jotain mustia vastaan?

• troll detector
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Minulla upuntu muutti näytön mustaksi.

Ubuntu on ainakin kovasti kaventanut kirjainvalikoimaasi. Aina puuttuu b ja x.

• ei mulla ole
        hanna hki (vihr) kirjoitti:

ootko joku v*tun rasisti kun sulla on jotain mustia vastaan?

oikeestaan juuri mitään naapurin Mustia vastaan, tosin se joskus vähän räksyttää ärsyttävästi etenkin iltasella ..

• ---

En minäkään ole mikään rasisti - kotiapulaisemmekin on lakupetteri!

• tää näppis
        troll detector kirjoitti:

Ubuntu on ainakin kovasti kaventanut kirjainvalikoimaasi. Aina puuttuu b ja x.

on winkku-certified näppis, onkohan tässä pupuntti-kirjasimia ollenkaan ..

• oikeata menova
        --- kirjoitti:

En minäkään ole mikään rasisti - kotiapulaisemmekin on lakupetteri!

tarviiko se pimeällä valoja käyttää ?

• tubutin on nolo
        tää näppis kirjoitti:

on winkku-certified näppis, onkohan tässä pupuntti-kirjasimia ollenkaan ..

tubuttimessa ei ole toimivia fontteja, kaikki on nyysitty microsoftin fonteista

• ihmeidentekijä-Pentt

Olen muuttanut veden viiniksi useasti.

ihmeidentekijä-Pentti

• gregsddfdffd

niin minäkin. tai kaverit kutsuu sitä kiljuksi, ja ainoastaan minä viiniksi.

• kiljua tehden
        gregsddfdffd kirjoitti:

niin minäkin. tai kaverit kutsuu sitä kiljuksi, ja ainoastaan minä viiniksi.

Kiljun ja viinin välinen ero on hiuksenhieno. Itse tekemäni tavara on rehellisesti sitä kiljua. En edes yritä kutsua lopputuotetta viiniksi. Pääasia on se, että juomassa on potkua eikä maistu pahalle.

Täytyy jossain vaiheessa siirtyä tekemään sahtia itse. Se on hieman hienostuneempi juoma kuin kilju.

• fgfdgsgsdfdfd
        kiljua tehden kirjoitti:

Kiljun ja viinin välinen ero on hiuksenhieno. Itse tekemäni tavara on rehellisesti sitä kiljua. En edes yritä kutsua lopputuotetta viiniksi. Pääasia on se, että juomassa on potkua eikä maistu pahalle.

Täytyy jossain vaiheessa siirtyä tekemään sahtia itse. Se on hieman hienostuneempi juoma kuin kilju.

sahti ei muuten ole mikään helppo juoma saada onnistumaan. olen tasan kerran saanut itse valmistettua kunnollista. se oli pohjanmaalla yksissä häissä. siellä päin on ihan sama, onko tilaisuus häät, hautajaiset, kastejuhla vai rippijuhla, niin itsetehtyjä viinaksia on tarjolla. ja ne on hyviä, jopa pontikka.

alkosta muuten voi tilata lammin sahtia ja se on hyvää. harvemmissa alkoissa sitä sitten tosiaan muuten saa kuin tilaamalla.

• ammattilainen
        kiljua tehden kirjoitti:

Eikä ole, kiljua tehdään vedestä, hiivasta, sokerista ja pakastetusta appelsiinimehusta. Viiniä taas tehdään lisäämällä varpaanvälijuustomaustettuja rypäleitä.

• häh

Oliko Jeesus juoppo?

• ...
        häh kirjoitti:

Oliko Jeesus juoppo?

Eipäs pilkata Jumalaa.

• kyllä oli
        häh kirjoitti:

Oliko Jeesus juoppo?

Oli ja sen lisäksi rikollinen terroristi.

• nfgdghfgddsggfgdggfg
        ... kirjoitti:

Eipäs pilkata Jumalaa.

jeesus != jumala
        paitsi oy evlut ab:n mielestä. kun raamattu ei palvele rahastusta tarpeeksi hyvin, kirjoitetaan oma kirja, katekismus. näin saadaan tulkinnat tuotua jumalan sanaksi ja bisnes pyörii taas.
        oy evlut ab:llä ja microsoftilla on aika paljon yhteistä. rahat pois tyhmiltä on se pääidea.

• ...
        nfgdghfgddsggfgdggfg kirjoitti:

jeesus != jumala
        paitsi oy evlut ab:n mielestä. kun raamattu ei palvele rahastusta tarpeeksi hyvin, kirjoitetaan oma kirja, katekismus. näin saadaan tulkinnat tuotua jumalan sanaksi ja bisnes pyörii taas.
        oy evlut ab:llä ja microsoftilla on aika paljon yhteistä. rahat pois tyhmiltä on se pääidea.

Sitähän ne kommunistitkin väitti - ja sitten kaatui koko järjestelmä.

• fgdgdfhgdfdg
        ... kirjoitti:

Sitähän ne kommunistitkin väitti - ja sitten kaatui koko järjestelmä.

mikä järjestelmä? CCCP/M?

• ps

mitä horiset? perlissä ei luoda mitään olioita.

• LZ 127

• dfgsdgdfgfgf

• niionkii, en kyllä

vieläkään tajuu mihin sitä avuntonta linkkuraa oikeen tarvitaan ?

• Ei tajua ei

Mihin sitä onnetonta Windowsia tarvitaan ? Linuxilla sama hoituu huomattavasti sujuvammin ja turvallisemmin.

• ai nii, onhan
        Ei tajua ei kirjoitti:

Mihin sitä onnetonta Windowsia tarvitaan ? Linuxilla sama hoituu huomattavasti sujuvammin ja turvallisemmin.

se potato-guy huippu-suosittu maailman-menestys peli-rypistys linkkuraan, siihen sitä linkkuraa tosiaan vielä ihan oikeesti tarvitaan, ja sitten taisi olla myös joku pdf-tiedosto jonka urpot osaa avata vaan sillä avuttomalla linkkuralla !

• 14+13
        ai nii, onhan kirjoitti:

se potato-guy huippu-suosittu maailman-menestys peli-rypistys linkkuraan, siihen sitä linkkuraa tosiaan vielä ihan oikeesti tarvitaan, ja sitten taisi olla myös joku pdf-tiedosto jonka urpot osaa avata vaan sillä avuttomalla linkkuralla !

ja 64-bittinen äänikortti.

• siinä se on
        14+13 kirjoitti:

ja 64-bittinen äänikortti.

urpolle taas yksi 64-bittinen äänikortti :

http://www.zzounds.com/item--MDOAP192

eihän se kyllä taida siinä avuttomassa linkkurassa kuitenkaan pelittää kun ei ole siinä ajureista sille avuttomalle linkkuralle mitään mainintaa, yrittää aina urpo kuitenkin voi kun onhan siinä linkkurassa se jo niin tunnettu maailman laajin laitetuki ..

• 29
        siinä se on kirjoitti:

eihän se kyllä taida siinä avuttomassa linkkurassa kuitenkaan pelittää kun ei ole siinä ajureista sille avuttomalle linkkuralle mitään mainintaa, yrittää aina urpo kuitenkin voi kun onhan siinä linkkurassa se jo niin tunnettu maailman laajin laitetuki ..

Vaikka kuinka linkität tuota, niin ei tuo muutu 64-bittiseksi.

• 30
        siinä se on kirjoitti:

Tuohan on 24-bittinen!

• nyt ei naurata
      • edit

Foorumisofta pilasi alkuperäisen linkin, tässä minilinkki:
        http://lnk.nu/tietoviikko.fi/2508
        (Eli alkuperäistä aihetta sivuten : miten saa-ta-na saapuu so-me-een)

• se tiedetään että

linkkurat on saatananpalvontaa !

• ja ties mitä

muuta sairasta toimintaa, viisainta pitää vaan etäsyyttä siihen linkkura-kulttuuriin kun ei tiedä mitä kaikkea se lopulta edustaa !

• Vastaan: ilmeisesti
        ja ties mitä kirjoitti:

muuta sairasta toimintaa, viisainta pitää vaan etäsyyttä siihen linkkura-kulttuuriin kun ei tiedä mitä kaikkea se lopulta edustaa !

Näitä samoja kukkahattutätejäkö nämä winfanipojut ovat jotka haluavat aina kieltää kaiken mitä eivät ymmärrä?

• Anonyymi

Tästä pidän

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe