Olen muuttanut Helsinkiin ja toivoisin vinkkejä hyvistä kirppiksistä, joissa on lastenvaatteita (alle 3 vee lapset) ja joihin ei tarvitse mennä autolla kun sellaista ei ole.
Hyvät lastenvaatekirpparit Helsingistä ja lähialueilta?
9
256
Vastaukset
- Niina k
Kaivarin kanuunassa voi tehdä hyviä löytöjä, mutta ihan tuurista kiinni jos jollain sattuu vaan olemaan sellainen pöytä jossa lastenvaatteita.
Espoossa on Akseli, joka pullollaan lastenkamaa, mutta mulla itellä menee hermot sielä kun monella on ihan liikaa tavaraa pöydässä ja nukkaisia, reikäisiä ja tahraisia joukossa. Lapsen kanssa liikkuessa kun ei oikein voi käyttää penkomiseen turhaa aikaa. Mutta jos vaan aikaa on niin sitä suosittelen, helppo mennä bussilla keskustasta. - Tiina_2
Yks vinkki: Little Copenhagen Töölössä, niillä on liikkeen takaosassa kierrätysvaatteita, hyväkuntoisia ja kaikenmerkkisiä käytettyjä lastenvaatteita, itse olen ostanut tosi nättejä vaatteita tytölleni. Oli mulle ylläri kun menin ekaa kertaa sisälle, liike ei näytä kirpparilta ulkoapäin, myyvät siis muutakin ihan uutta tavaraa, mutta suosittelen käymään.
- Kierrätän miekin
Tamine pikkuhuopalahdessa myy käytettyjä vaatteita ja muuta tavaraa. Hinnat on ihan ok, mutta liike ihan liian täynnä tavaraa ja hyvätkin "löydöt" jää tavarakasojen alle ja nuhjuisempien joukkoon. Ei tee mieli ostaa kun tulee sellainen inhottava olo, vaikka ne ei oo likasia niin jotenkin tuntuu siltä. Kenkiä jos tarvii niin niitä on ihan kivasti tarjolla. Ja vaunuilla ei mahdu sisään kun sitä tavaraa on lattiasta kattoon kasoja pinoja ja pussukoita.
Sinne voi viedä myyntiin mutta ite en veisi kun en sieltä halua ostaa mitään. Penkomalla löytöjä varmasti. Mutta kauppa saattaa käydä ja loput kuulema kierrättää.
- :-)
Vekarakirppis kumpulassa myy vuokrapöytämenetelmällä. Ihan hyvä paikka, ratikalla pääsee keskustasta. Myyjät hinnottelee ite, eli laidasta laitaan löytyy, ja kunnon kanssa sama juttu.
Jurpii sellaiset myyjät jotka yrittää myydä merkkijuttuja reikäisinä tai likaisina, kuka niitä ostaa?- Puoti
Lastentarvikekirppis Pikku Puoti Nina Vantaan Kuninkaalassa. ( omakotitalossa)
Pääsee junalla ja bussilla.
Avattu elokuussa 2012.
Käy nettisivuilla katsomassa www.toisenoma.kotisivuni.org - puoti
Puoti kirjoitti:
Lastentarvikekirppis Pikku Puoti Nina Vantaan Kuninkaalassa. ( omakotitalossa)
Pääsee junalla ja bussilla.
Avattu elokuussa 2012.
Käy nettisivuilla katsomassa www.toisenoma.kotisivuni.orgPikku Puoti Nina toimii kohta vuokratiloissa ala-malmilla!!
Nyt kaikki kiinnostuneet tuomaan lasten vaatteita myyntiin! AVAJAISTARJOUS!
20 ensimmäistä jotka ilmoittautuu ennen avajaisia(lokakuun aikana) saavat viikon vuokrahinnan puoleen hintaan, ekan viikon!
Ottakaa yhteyttä toisenoma12@gmail.com tai 050-4132814
www.toisenoma.kotisivuni.org
- Lisää vinkkejä
Kävin viime viikkojen aikana muutamassa paikassa,
Tamineessa Pikku Huopalahdessa, tosi paljon tavaraa mutta todella sotkuisen tuntuinen liike, ja kävi vain käteinen. En suosittele ellei sitten ole "turhaa aikaa" kierrellä ja penkoa kasoja. Ja rattaat ei sitten mahdu sinne sisään.
Tenavatamine Nummelassa (vähän kauempana siis, mutta oon kuullut siitä tosi paljon hyvää ja olin ohikulkumatkalla), muutamia tyhjiä hyllyjä mutta muutoin tosi siististi tavarat esillä, lasten leluhyllyt oli tosi kivasti laitettu "leluittain", ja toppavaatteet oli kivasti erilleen. Kuulin sivukorvalla että olisi muuttamassa Nummelan keskustaan, oli nyt vähän siellä syrjemmässä (en siis osaa sanoa 100% varmasti pitääkö paikkaansa). Voin suositella.
Litlle Copenhagen Töölössä, sekin kuulema muuttaa tai on jo varmaan muuttanut, paljon "second hand" puolella käytettyjä vaatteita, siistejä mutta toivottavasti uudessa paikassa on vähän selvemmin koottain ja tuotteittain esilä, nyt sai vähän kaivella ja katsella kokoja. Voin kuitenkin myös tätä suositella.
Itsekkin kuulisin mielusti vinkkejä ja suosituksia paikoista enemmänkin, mielusti Espoon suunnalta Länsiväylän varrelta. - kille1000
Piilo vuosaaressa (aurinkolahdessa) on hyvä lastentarvikekirppis, vähän niin kuin vekarakirppis ja sit mellukirppis mellunmäessä, tavallinen kirppis mutta löytyy paljon lapsille. Molempiin pääsee kätevästi metrolla. Sit tietty kirppis vantaalla myyrmäessä urheiluhallissa viikonloppuisin.
- iitu
Nella ja Nuttu Espoon Olarissa osoitteessa Pihatörmä on ihan hyvä. Tosin toki sielläkin on ylihinnoiteltuja pöytiä mutta missäpä ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738