MINÄ olen kyllästynyt tämän maailman touhuun / menoon. En siedä epäkohtia millään tasolla tavallisen ihmisen elämää. En halua joutua tilanteisiin missä MINÄ olen vähemmistö Suomalaisena ihmisenä omassa KOTImaassani. En enää halua kuulla rahojeni muualle viemisestä, en halua kuulla enää miten MINUN täytyy auttaa kun ei minullakaan ole. En toki sydämentön ihminen ole, ettenkö antaisi jos MINULLA olisi. Olen yksin, ehkä. MINULLA kuitenkin on unelma; yhteisössä omalla lailla elävät ihmiset, omilla ehdoilla, kaikista omista ihmisistä huolehtien. Emme anna enempää kuin MEILLÄ on mahdollisuus. Emme tee enempää kuin mitä MEILLÄ on varaa. Olemme arvoisia, olemme ihmisiä. ME olemme! MINÄ olen TEITÄ varten! MINÄ ole TE!
Nyt se tuli vastaan...
Mulla on unelma
1
138
Vastaukset
- TM
Aloita meditaatio tai vastaava muu harjoitus,niin eiköhän alla totuus löytymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884