Kiinostukseni kohteena Chevy Tahoe vuosimallit 2000 - 2006. Lähinnöä kiiinotssa mitä olennaista on autolle tapahatunut noina vuosina. Elikkä onko jokin vuosiluku ratkaiseva tekniikan muutoksen suhteen jne.
Tiedän kyllä länsiautoilijana jenkkilän konservatiivisuuden, mutta ehkä jotain ovat kuiten viritelleet???
Kiitollisinmielin odottelen asialisia vuodatuksia...
Tahoe GMT800 2000 - 2006
4
117
Vastaukset
- 12e12e1
Minua kiinnostaa saako noita katsastettu kuorma-autoiksi...siis korimallai GMT800. GMT900:sia näyttäisi ainakin olevan kuorma-autona.
- El Pollo del Muerta
Tämä tieto, joka minulla on, kertoo GMT 800:n tyhjäpainoksi 4859 paunaa eli 2205 kg. Matkustajista ja tavaroista pitäisi saada 1300 kiloa painoa, jotta päästäisiin yli 3500 kg:n rajan. Ei taida onnistua.
- ama 69
itseasiassa niitä on suomessa kuormaautoksi rekistöitynä. tuohon moottoriin ei varmaan tuossa välissä mitään täysin mullistavaa ole tapahtunut. vaihdelaatikosta en ole varma onko noissa uudemmissa jo useampi vaihde. noissa alkupään autoissa on varmasti 4 vaihdetta. en ole niin tarkkaan seurannut. silveradohon tuli 6 vaihdetta 2000 luvun puoliväliä ennen.
- USA Chevyt
Siirry ennemmin Overdrive keskustelupalstalle,täälä kukaan mitään tiedä ja nimettöminä vastaukset mitä sylki suuhun tuo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441