Olen käynyt salilla jo sen verran kiitettävän ajan että tuloksia pitäisi jo näkyä. Tämä kuitenkin tyssää aina siihen, että motivaationi tippuu. Osaisiko, joku siis neuvoa miten saisin ruokavalioni kuntoon, etten syö heti takaisin pois treenaamaani ylimääräistä massaa ja tulokset tulisivat nopeammin näkyviin? Olen siis 18 vuotias tyttö. n.156,5cm / 49kg. Lisäksi voisitte kertoa vinkkejä salille, kun tavoitteena on lihasten kasvu.
Lisää lihasta
4
183
Vastaukset
- --..--
Mikä on mielestäsi sellainen aika että tuloksia pitäisi näkyä?
Mitä tuloksia olet hakemassa? Lihaskasvua, kiinteytystä, painonpudotusta?
Mittanauha on hyvä väline noihin kaikkiin sillä peilikuvaan tottuu ja itse ei nää muutoksia niin helposti.
Jos nyt sitä lihaskasvua haluat optimoida niin noin 80-100g proteiinia/päivässä olisi saatava. ja 500ckal yli kulutusken energian saanti. Useimmilla on se ongelma että eivät syö riittävästi vaan yritetään pitää tiukka vartalo ja samalla kasvattaa lihasta. Tämä ei käytännössä onnistu.
Salilla suosittelen käyttää vapaita painoja ja hyviä yleis liikkeitä sarja toistot pitäien siellä 6-8 toiston kieppeillä.Tulosten näkymisellä ei ole kiire kuhan vain tiedän että niitä tulee kun jatkan samaa rataa. Lihaskavua ja kiinteytystä lähinnä. Painoa en halua pudottaa kun saisin jo nyt painaa 10 kiloa enemmän.
Mittanauhaa voisi kyllä alkaa käyttämään.
Syöminen on minulla juuri ollut se ongelma sillä syön aika vähän ja siksi kaikki tarvittava energia ja proteiini jää vähäiseksi ja siksi haluan nyt panostaa siihen.
Vapaita painoja olen nostellut vähemmän mutta pitääpä alkaa nostelemaan.
Laitteilla kun treenaan niin teen aina n. 15 toistoa 3 kertaa. Pitäisikö lisätä painoja ja lyhentää sarjaa?
- mustankulman arska
http://www.punttis.net/kuntosaliohjelmat-treeniohjelmat/arnolds-golden-six-kultainen-kuusikko. Jos lihasmassaa haluaa niin suosittelen tätä
- annaperkele
Mä suosittelen tätä valmista ohjelmaa koska siinä huomaa kehityksen joka reenikerta. Ehtona on rttä muista SYÖDÄ PALJON! Muuten toi on turha ohjelma
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/73043-starting-strength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467