Kumikengät metsälle

sukat kuivina

Taas meni kumppareista varret rikki. Vuotaa ku seula. Ei nää perus nokilaiset ja muut viikingit kestä metästys&marjastus käytössä kunnolla edes yhtä vuotta. Kaikkien kenkien varret murtuu pikku hiljaa siitä mistä se taipuu kävellessä, tosin nyt sattu vielä oksan tynkä repäsemään ko. kohtaan 5 senttiä leveän reiän. Eihän kumpparit kalliita ole, mutta ei niitä ihan joka vuosi huvittais uusia ostaa...

Eli onkohan kellään kokemusta kumikengistä, jotka kestäisivät edes muutaman vuoden? Ja nimenomaan kumikengät, sillä rymyän paljon märillä soilla eli pitkät varret on tarpeen. Joku on kehunut sievin polyuretaani (tms.) kenkiä, on kuulemma kevyet ja kestävät. Onkohan näin?

7

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laikutin

Minä käytän kalvollisia nahkasaappaita. Kotimaiset ovat kestäneet yikolme vuotta jaeivät hkoa.

• maanvaivaksi

Minä ostin Sieviläiset kolme vuotta sitten ja olen ollut tyytyväinen. Kokeilin samalla kaikenlaisia kalliitakin vaelluskumppareita, mutta tällä kertaa sievi voitti.

• V.Marmo

Kyllä Sieviläiset on kestävyydessä ylivetoja ovat myös kevyet ja mukavat kävellä.Hinta taitaa liikkua 60 ekun paikkeilla mutta ovat sen väärtit.Itellä neljäs vuosi ja vesi pysyy edelleen ulkapuolella.

• määtiiän

Ainoa kumppari on DUNLOP... Loput tajuat nähtyäsi ne..

• kjbrufygtwbv es

Muckboot Torray. Itellä ollu pari vuotta, n40 jahtipäivää kaudessa. Jalat pysyy kuivana "hengittävän" varren takia, jos käytät kunnon vaellussukkia. Tukeva vaelluskenkämäinen pohja ja nilkka sekä kevyt. Hyvin kestänyt vaikka neopreenivartta hiukan epäilin. Hinta vähän yli satkun. Hintalaatusuhteeltaan pesee edelliset kenkäni Meindl taigat mennen tullen etenkin märillä soilla käveltäessä.

• vahtijahti

Itellä oli Sievin kengät käytössä noin 8 vuotta. Varsissa ei mitään, mutta kannat kuluivat puhki. Ehkä se kertoo jotain ko. kengistä. Kilometrejä tuli niille kengille reilusti. Nyt ois uusien osto edessä.

• vänisiä

Jos pitkä ikäiset kengät haluat, niin pinnoita vanhan kumikengät ohuesti autonlavapinnoitteella. Saattaa tulla hieman kankeat, mutta peittoaa monet turvakengät ja on takuulla lähes elinikäiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7332
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37