onko myöhästytty junasta jo ?

alppimies

onko eurokriisin elvytyksien ja parannuksien suhteen myöhästynyt junasta osakkeiden suhteen, OMXH 5749 pistettä. Nyt jos alkaa sijottaa tiettyihin
osakkeisiin, niin eiköhän minun tuurilla viikon päästä alkaa lasku taas. Kerran jo menettänyt suuret määrät rahaa.

Mitä jos esim. suomi eroo eurosta, miten kurssit käyttäytyy?

7

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bojoingg

Joop, 3700 omxi tais olla se pohjakosketus. Typeränä vaan jäi venailemaan jos tippuis vielä lisää mutta se oli silloin 2000 pojoa sitten.

• acesofspades

tässä viimeisin pohja oli jotain 4800 pistettä, mutta Lehmannin kaatumisen aikaan tais jotain noita 3700 olla

• Zimi

Kovat on enomistin teesit. Mutta eilenhän saatiin Joe-landiasta positiivisia uutisia vaihteeksi kun ostopäällikköindeksi oli nousussa.

• Pörssi-Jaws

Taitaa jenkkiekonomistilla olla vähän halu kerätä meriahuomiota ylisynkistelyllä.

Samaisella sijoitussivulla on muuten juttu USA:n uusimmista taloustilastoista. Suomen lehdistö hehkutti viime viikolla positiivisia työllisyystilastoja mutta tulee rapakon takaa näköjään muunlaistakin dataa.

• Zimi
        Pörssi-Jaws kirjoitti:

Taitaa jenkkiekonomistilla olla vähän halu kerätä meriahuomiota ylisynkistelyllä.

Samaisella sijoitussivulla on muuten juttu USA:n uusimmista taloustilastoista. Suomen lehdistö hehkutti viime viikolla positiivisia työllisyystilastoja mutta tulee rapakon takaa näköjään muunlaistakin dataa.

Joo, kyllä peukalo on nyt alaspäin pörssiosakkeille. Näyttää siltä että kesälta alkanut nousu on ollut tyhjän päällä.

• perseenhaju

alas tultiin taas, meikä täkytti syklisiä viikkoa liian aikaisin, mutta sielläpähän ovat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe