Haluaisin perustaa bändin

Soul Treasure

Ei sen soulia tartte välttämättä olla, konemusiikkiakin mietin, olen itse kaikkiruokainen, vaikutan pohjanmaalla, Oulun tienoilla, pistäkää viestejä vain, itse olen harrastanut laulua ja kuoroja, oon muuten taiteellinen ja uskossa, mutta musiikin puoleen mulla on ollut jatkuvasti ikävä, tiedän ja muistan sen kun aina tuli kuorosta laulamasta, niin aina jotenkin tunsi olonsa niin tosi auenneeksi, tätä samaa posetiivista olotilaa taasen metsästämässä, jos mahdollista niin Oulussa.

Ps: viiskybää tuli lakkariin, älkää säikähtäkö, mietin myös ihan tosissaan repäistä tään musan kaa ja punkki on myös lähellä sitä mitä tää musa vois olla, laitan tosta malliksi Luumäiltä yhen biisin joka pyörinyt mielessäni viimeisen vuoden ajan, aina kun ulos lähden, niin tämä pyörähtää päälle, miksikähän?
www.youtube.com/watch?v=XBPgvrXOM_M

Toinen biisi, tai bändi joka mulla nousi mieleen, Pet Shop Boysin ei nyt koko tuotanto, mutta niiden kokoonpano kahden tyypin konemusana tuntuu ja näyttää vaivattomalta hommalta, josta vois olla vaivatonta tehdä erityylistä rytmimusaa eri suuntiin.
www.youtube.com/watch?v=p3j2NYZ8FKs

Sit tähän törmäsin akustisella ja rytmillisellä puolella joku aika sitten, tämä Rabbi Green ja kitaristit vetävät mielestäni vahvalla tyylillä, aloita soittaminen 2:15 kohdalta, niin pääset sopivasti mukaan.
www.youtube.com/watch?v=mEKnYQ1dSak

Nuo ylläolevat ei ole soulia oikein, mutta tässä Pink Floydin The Great Gig in the Sky, rulettaa kyllä omalla tavallaan mahtavasti.
www.youtube.com/watch?v=Kzi0O6KGtnU&feature=related

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo o o o o

Pohjanmaalla haisee k a k k a

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58