Minulle on tulossa illalis vieraita, ja yksi vieraista imettää, ja lapsi saa oireita maidosta. Joten menu on olatava maidoton. Ajattelin ensin tehdä Pannakottaa ja korvata maidon ja kerman soijatuotteilla, mutta meitä onkin tulossa niin paljon että minulla loppuu astiat... Sitten ajattelin että jos tekisinkin juustokakun. mutta eihän maidotontatuorejuustoa sitten ole. Onko mitään ideaa mitä voisin tehdä. jotain juustokakun tyyppistä. tai jotain muuta... perus hedelmäsalaatti meininkiin en tahdo lähteä.
Alkupalaksi on tulossa parmankinkku salaatti ja pääruuaksi grillattua naudanlihaa, viherpippurikastiketta, pariisinperunoita sekä porkkanoita.
Maidoton jälkiruoka.
Emubarbi
3
511
Vastaukset
- 19+1
Punaviinipäärynöitä. Jäähdykettä ja itse tehtyä kinuskikastiketta. Sorbettia. Marjapiirakkaa. Omenapaistos. Kiisteli. Pannacotta soijasta juomalaseihin.
- soijalla selviää
http://www.soyappetit.fi/keittokirja/reseptihaku/jaelkiruoka/soija-vaniljakastike ja kauden marjoja
- laamatar...
Päärynää ja after eight suklaata, marenkikakku, marjoja kinuskikastiketta.
Juustokakku ois muutenkin liian raskas jälkiruoka lihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266